Gå til innhold

Lurer på noe, så eg sniker meg inn til dere og spør....:-)


Jente-77:-)

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Eg hører ikkje til her inne men skulle virkelig ønsker eg gjorde det......

Er en av sliterne. Har tidligere fått vite av eg har PCO, men tok lap for 3 veker siden og da fikk eg beskjed om at eg var heilt frisk, ingenting galt:-)

Lurer på om kor mange av dere som er blitt gravid med pergo, og kor mange kurer dere tok???

Eg skal få prøve 4 kurer no, uten pausemåned imellom. Har prøvd en kur i sommer men den funket ikkje....

No trur legen at det er samboers sædkvalitet som er årsaken, så no har han gått på antibiotika i 10 dager. Så no krysser vi fingrene for at kvaliteten er blitt bedre:-)

Noen som har noen gode tips?

 

Vil ønske alle her en flott tid med spire i magen, og håper eg kommer inn hit til dere snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) har ingen erfaring med pergo kurer, men jeg ville bare si lykke lykke til!!! Så håper jeg å se deg her inne snart med spiren din godt "plantet" i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel veien hit kan være lang noen ganger dessverre. hvis legen tror det er sædkvaliteten ville jeg nå bedt om en sædprøve så fort som mulig, ingen vits med verken pergo eller antibiotika hvis svømmerne er dårlig.

Selv måtte vi gjennom en kjemperunde med inseminasjon og ivf før spiren/e satt. vi er helt uforklarlig barnløse, jeg er helt fin mannens soldater i superform. men det gikk til slutt så ikke gi opp. Nå satser jeg bare på at dette blir en veldig lykkelig slutt om 30+ uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Har selv poc og har en liten pergo spire i magen.Jeg ble gravid på den siste tripple kuren med pergo.

Annbefaller og ta el tester for når jeg brukte pergo kom el aldri på samme dagen.Fikk den på dag 19 sist nå og da satte den.Håper det går bra.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har tatt en sædprøve og den var ikkje optimal men ok ifølge den første gynekologen eg var til. Så var det en ny gynekolog som opererte meg(lap) og han sa han trudde grunnen var min samboers kvalitet og at den ikkje var bra nok... Blir helt gal av forskjellige svar....

Så derfor fikk samboer antibiotika, og skal inn å levere ny prøve om 4 veker for å sjå om det er blitt bedre. Eg har også fått han til å ta sink. Har hørt at det skal vere bra for svømmerene.

Eg tar el-tester kvar måned og har en syklus på ca 35-38 dager. El ca på dag 21-22. Endelig komt i rute etter neste et år med bare helt tullete syklus og sjelden mens. Et halvt år no med noe lunde stabil syklus. Så får håpe at pergo og antibiotika gjer susen, og at eg snart kommer snikende inn her til dere:-)

 

Aurora, gratulerer så masse med pergo-spiren. Det gir håp til oss slitere å høyre at det kan funke. Ønsker dere alle masse lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...