*Vetlis* Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Hei! Åssen er det med deg? Siden du tar over høstønsket, går jeg ut fra at du ikke har fått pos. test du heller? Har testet 2 ganger siden IKM med digital, så neg. at det er til å bli deprimert av.... SNUFS!!!!
melkekua™ Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Hallllllllllllllllllllllllllllllllllla snuppi!! Teste negativ med CB vanlig idag tidlig...men ingen tr ennå.....snåle greier altså! Bare et tips til deg...CB digital trenger mer hcg for å slå ut! Har ikke tr kommet her innen 3 dager skal jeg kjøpe en ny CB vanlig.....nå er jeg lei......har på hvit truse idag også...lokke tr hit...hehe!!
*Vetlis* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 Ja jeg vet det, derfor testet jeg på torsdag og igjen i dag! Men nå burde det vel vært nok HCG vel? Skjønner meg ikke på digitale jeg? Står jo at man kan teste før med den, men alikevel trenger den mer HCG??? Er dritt lei jeg også! Ikke at jeg har prøvd så lenge, men føler at noe har skjedd med kroppen min? Tror egentlig ikke jeg har el? Før fikk jeg jo alltid maaaaasssssse slim, men nå merker jeg ingenting? Rart! Tempen min er jo et kapittel for seg selv! Den øker gjennom hele j... syklusen! Kan ikke tanta bare komme eller unne meg en graviditet da? Greit å ikke være gravid, men kjedelig å vente på hu liksom.....
melkekua™ Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Kanskje syklusen vår er forskyvet??? At el har skjedd seinere enn antatt???? Det er jo også en mulighet....men hvorfor kjenner jeg tr smerter da....snodig....vel hvis el har vært for ikke så lenge siden så er det jo logisk at jeg kjenner tr smerter...de varer jo helt fram til tr kommer på besøk...... er noe dritt når man ikke har noe å forholde seg til lenger....vil være gravid NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!
*Vetlis* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2006 Jeg er helt enig med deg....Hadde vært mye lettere for oss hvis syklusen var hundre prosent nøyaktig hver gang! Den teorien om at el kan være forskøvet har jeg klamret meg til 3 ganger nå.... Funker ikke det heller! TR kommer som regel litt seinere med en hånlatter på lur!
melkekua™ Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Vi får vel belage oss på at tr dukker opp om ett par dager ( hvor lenge har du ventet på tr de andre gangene? Jeg har aldri ventet på tr før...men en gang må vel være den første ( suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukk!
*Vetlis* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2006 Ja vi må nok det... Jeg har ventet leeeenge mange ganger! Men aldri tatt tiden!
melkekua™ Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Sender deg i alle fall en stoooooooooooooooooor trøsteklem ;o) Tror vi begge trenger det nå!
*Vetlis* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2006 Jo tuuuusen takk for det! Sender deg en stor en tilbake også! Forresten , vet du hvem pp Alva var i nå?
melkekua™ Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Var det ikke 1 eller 2 pp etter SA....eller kanskje mer..?? Ikke prøvd lenge i alle fall!
*Vetlis* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2006 Oki, trodde av en eller annen merkelig grunn at hu hadde holdt på veeeldig lenge?
Gjest Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Jeg var i 3 pp :-) Jeg bare gjør så mye vesen av meg at dere tor dere har måtte stri meg i en hel evighet, hehe...
*Vetlis* Skrevet 25. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 25. september 2006 He he Alva! Den var god! Vet ikke hvorfor men trodde du hadde vært her lenger ;o)
melkekua™ Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Har du sett noe til tr????? Jeg ser ingenting her....null nada nix null zip......ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå......måtte bare få det ut!!!!
*Vetlis* Skrevet 26. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 26. september 2006 Hadde jeg bare sett noe til hu!!!!!!!!! Blir så dritsur av å ikke skjønne opp ned på de dustete syklusene mine!!!!
melkekua™ Skrevet 26. september 2006 #16 Skrevet 26. september 2006 Tr dukket opp rett etter jeg snakket med deg på msn....typisk det!! Vel vel da begynner jeg 6pp..... snufs snufs....er vel ved godt mot igjen om ett par dager!
*Vetlis* Skrevet 26. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 26. september 2006 Å f.... er det mulig da!? Jeg hadde jo betemt at hu ikke fikk komme jo ( Frekk hu dama der altså!!!! Trøsteklemm fra
melkekua™ Skrevet 26. september 2006 #18 Skrevet 26. september 2006 Ja, det er mulig....nå vet jeg i alle fall at jeg ikke kan stole på tr!! Burde egentlig hatt den tanken i hodet hele tiden...etterpåklokskap )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå