Gå til innhold

Har lyst til å gi opp !!!

Anbefalte innlegg

Føler meg helt utenfor idag. Trøtt og lei av alt som heter prøving, trøtt og lei av å reise hit og dit for utredning, trøtt av å grue meg til røntgen av egglederne, trøtt av å høre venninner i lykkerus over at de skal ha barn. Jeg tror vi har fått 25 slike lykke beskjeder det siste året, og det er jo hyggelig for dem, men jeg må si at i min ego-verden er det til tider vanskelig å glede seg med dem. Jeg har lyst til å gi opp dette her snart.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6428459-har-lyst-til-%C3%A5-gi-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff... jeg har egentlig ingen trøst, ville bare si at jeg føler med deg! jeg vet virkelig hvordan det er å nesten ikke bli litt glad en gang når en venninnne er blitt gravid, bare deppa på egne vegne.

Den siste måneden har jeg vært sykemeldt to uker, har gått til behandling hos refleksolog, fått massasje og skal bestille fotpleie. Plutselig slapp det negative rundt det at jeg ikke er blitt gravid taket. Samtidig fortalte en venninne at hun var gravid. Og for første gang på to år ble jeg bare glad. Det var så godt!

Nok om det. Jeg lurte barepå om du hadde muligheten til å ta en måned hvor du først og fremst pleier deg selv? Gå tur, prøv alternativ behandling, få massasje av typen hver uke? Få litt tid til å gå gjennom sorgen du har, og kanskje forsone deg med dette vanskelige på en ny måte?

Lykke til!

Klem fra

Trist å lese hvordan du har det. Jeg føler veldig med deg! Jeg har ikke vært til noe utredning, men jeg er/har vært lei alt som heter prøving. Vi har også fått masse beskjeder om venner og flere jevnaldrende i familien som har blitt gravide det siste året, ellers har de fleste barn. Og ja.. det er veldig vanskelig å glede seg med dem! Man blir så sårbar, føles så håpløst og får lyst til å gi opp. Men kjære deg.. ikke gi opp!

Enig med cille vil her, at det kan vært godt å sette av tid til seg selv, og f.eks prøve alternativ behandling eller noe annet du har lyst til. Jeg skal ringe akupunktør i morgen. Og skal prøve å få dratt til frisøren denne uka og kjøpe meg nye klær etterpå. Kanskje ta med mat og sambo på en lite tur neste helg. Håper været blir bra, slik at vi kan sette oss ute og spise. Bare finne på noe. Så tenk på deg selv, og gjør noe du har lyst til. Det kan ihvertfall hjelpe for en stund?

Ønsker deg masse lykke til! *Klem*

Takk jenter ! Det er godt å ha et forum på Bim hvor man kan møte likesinnede, og det kjennes godt å få litt trøst for jeg føler meg så liten og maktesløs mange ganger. Har gått på pergo denne måneden, men jeg klarer ikke tro at det skal skje noe mer nå, aner ikke hvor mange pp vi har prøvd, orker ikke telle, så jeg regner med TR kommer denne gangen også.. Jeg har tenkt på alternativ behandling, men jeg føler jeg er nødt til å få den timen til røntgen, som jeg gruer meg så sinnsykt til at jeg utsetter og utsetter den, for som gynekologen på Volvat sa; har du tette eggledere kan dere prøve i hundre år uten at det skjer noe.... Og jeg kan jo, som så mange andre ha potte tette eggledere jeg...

Men, jenter, lykke til dere også,håper det klaffer snart !!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...