Gå til innhold

Røykeslutt, meninger??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg tok to halve sigaretter uka etter at jeg fant ut at jeg var gravid, men jeg trakk ikke ned de to gangene. Jeg mener også at man ikke kan forsvare røyking under graviditeten. Det har vært jævlig tøfft men jeg har klart å la være, og jeg røyka over tjue om dagen før. Har vært oppi mer enn dette tidligere også, når jeg har bodd i utlandet. jeg savner røyken noe helt sinnsykt, og har hatt det skikkelig ille etter at jeg slutta, men ikke pokker om jeg vil utsette babyen min for røyk for det...

Det är intressant att läsa folks tankar och meningar kring något som egentligen är så otroligt självklart. Vad som är det absolut VIKTIGASTE man bör tänka på i detta fall är ju att det från och med nu inte är ens egna behov som är viktigast, utan barnets, och man har inte rätt att vara egoistisk och skapa sina teorier eller "förmåner" bara för att man råkar ha ett rökbehov man har lite problem att ta i tu med. Man har framförallt ingen rätt att tycka synd om sig själv för att man måste sluta röka, för det bara är så. Man har ett ansvar. Jag vet om tjejer som "smygrökt" när de varit gravida och jag har bara tänkt "Hur dum går det an att bli". Vi lever i 2006 och man borde vara lite mer upplyst än så...Ta ansvar för både dig själv och din omgivning :)

Ej rökare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...