Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Er dere fremdeles bekymret for at noe skal gå galt? jeg har 18 dager til termin, og er opptatt av spark i magen, og tenker mye på om noe kan gå galt under fødselen..Men det er vel sjelden det skjer..Vi brukte lang tid på å bli gravid, og dise mnd har vært ganske pyton. HAr vært veldig dårlig siden dag 1. Tenk om jeg ikke lykkes nå? Blir gal av disse tankene..Tenk alle andre som får barn hver dag uten at noe sjer..Men jeg er bare så bekymret..
Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Tror nok at alle som går gravide er litt bekymret over at ting faktisk kan gå galt...jeg er på vei med nummer 3 og tenker ofte: nå har jeg fått 2 nydelige, friske barn...da skjer det vel helt sikkert noe med nummer 3. Enten under fødsel eller lignende... selv om jeg har 2 normale fødsler er jeg liveredd han skal sette seg fast eller noe.... Tror man må prate om dette og kanskje prøve å tenke positivt selv om det er vanskelig....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Ikke tenk. Det er altfor slitsomt. Hvorfor ta sorgene på forskudd? Hva godt kommer ut av det ? Man må jo gå ut ifra at ting kommer til å gå bra synes jeg. Jeg orker i allefall ikke å bekymre meg unødig. Helt bortkasta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå