Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg vurderer å prøve akupunktur i forbindelse med mitt neste ivf-forsøk (skal starte med spray i begynnelsen av november hvis alt går etter planen). Er det noen som kan anbefale noen i Oslo, Asker eller Bærum? Når starter dere opp med akupunkturbehandling i forhold til start av spray etc?

Har egentlig litt "angst" for alt som har med sprøyter å gjøre, men etter alle blodprøver som er tatt i løpet av det siste året, begynner jeg å bli vant til det ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg går til akupunktur hos Vibeke Fjeld på Klinikk Fjeld på Majorstua. Har en liten pause fra henne nå, men skal ringe og få time igjen så fort jeg er i gang med nesespray. Hun synes nok du bør komme i gang så fort som mulig, så du kan jo kontakte henne og spørre om ledig time.

Hver behandling tar 25 - 30 min. og kostre 350,- Du må nok regne med ca 10 behandlinger totalt fra spraystart til rugetida er over, så det koster jo noen kroner... For meg funka det ikke i august (mensen kom på rugedag 13), men jeg tør liksom ikke kutte ut akupunkturen heller.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...