Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Eller : Gustav Ludvik,Ludvig Oskar Magnus Johannes Nikolai Amund Peder Hjelp,jeg klarer ikke å finne navn! Vet bare at vi vil ha navn med tilknytning til slekta,og med mellomnavn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 Benedict minner meg bare om paven, men disse navnene likte jeg veldig godt: Gustav Magnus Johannes Peder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 25. september 2006 #3 Del Skrevet 25. september 2006 Høres litt tungt ut synes jeg. Jakob Nikolai var mye bedre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birma og tredjemann Skrevet 25. september 2006 #4 Del Skrevet 25. september 2006 Syns Jakob er veldig fint, men med Benedict på slep tenker jeg bare på paven. Skal dere bruke begge navnene til vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Del Skrevet 25. september 2006 Syns kanskje at Jacob er best alene. Eller som mellomnavn med et kortere navn foran: (Ole) Jacob eller liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Del Skrevet 25. september 2006 liker Jakob, men ikke Benedict, er for mye jentenavn i mitt hodet, selv om Benedicte sikkert kommer av Benedict. Liker også Ludvig, Nikolai og Peder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #7 Del Skrevet 25. september 2006 Takk for tilbakemelding fra dere! Likte Jakob Nikolai..Må tenke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #8 Del Skrevet 25. september 2006 Gubben likte ikke nikolai,så da må det bli et annet navn,eller mellomnavn.Skal bare bruke det første navnet til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #9 Del Skrevet 25. september 2006 Jakob var fint, men liker ikke Benedict. Andre navn jeg liker av de du nevnte er Oskar, Johannes og Amund. Hva med Oskar Johannes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 26. september 2006 #10 Del Skrevet 26. september 2006 Jacob er fint, men Benedict blir for mye pave for meg akkurat nå. Ellers hadde du mange fine navn på lista di. Liker Magnus og Johannes veldig godt. Nicolai og Amund er også fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå