Gå til innhold

Hva slags kjønn har dere drømt???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hva som stemmer jeg, men drømmer altid om gutt når jeg drømmer om babyen vår. Har vært på ul og den sier jente...holder på å innbilder meg at vi får gutt og at ul har tatt feil siden jeg bare drømmer gutt?? Blir spennende å se! Hva drømmer du da?

Hææ... Så du har drømt om gutt??? Har ikke drømt så mye om babyen vår, men drømte tidlig i svangerskapet at jeg nettopp hadde født en jente... Så har jeg drømt at kjørelæreren min holdt en gutt og jeg innbilte meg da at dette ikke kunne være min, for husker tydelig jeg spurte hva denne gutten skulle hete..*LOL*

Kunne ikke se kjønn på ul da babyen lå med beina i kryss.. :o)

Begynner å lure på dette nå ja!!

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg har faktisk ikke drømt noen av delene, men ei venninne drømte at jeg fikk gutt! Ho klarte i tillegg å drømme det FØR jeg var gravid, hehe... Min bror har drømt at vi får tvillinger, hjelp!! Selv ha jeg en følelse av jente, så det blir jo spennende å se på UL om 2 uker! :-)

Annonse

Eg drømte at eg fødte ei lita jente i natt. Håpar nesten det, ho var heiilt nydeleg og akkurat så mørk som bestefaren sin (satsar på at litt meksikanske bestefar-gen snik seg inn i chiquitin...) *hihi*

Neida, det spelar inga rolle. Mannen min drømte om ein liten fotballspelar i natt, og han er overbevist om at vi får ein gut... Vi får berre vente og sjå!

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...