Gå til innhold

fortsatt blod!!!! SA på gang?????


trønder ¨med jente på 2år¨

Anbefalte innlegg

jeg blør enda!! har gjort det hele helga:( kommer ikke så kjempe mye, begynte med lyserosa litt slimete greier, men er nå mere mørkt, å det kommer mer enn det gjorde tidligere!!

er i forbindelse med do besøk det kommer, å det er ingenting i trusa...JEG ER LIVREDD!!!!! ER DET SA????HJEEEEELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg ville jeg ringt legevakta med engang...Er jo ikke normalt og blø så sant man ikke har en veldig følsom livmor.... JEg syns du skal ringe med engang jeg... Så får du sikkert en Ul også

 

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg.. Jeg vet ikke (sikkert ingen trøst) men fikk lyst til å svare deg likevel.. kanskje du bør kontakte legen din? (legevakta) så sier de kanskje at du må vente å se.. (hva vet jeg?) men det går jo an å be om ul- hvor langt er du på vei? Gjør det vondt? jeg hadde en sa i uke 7 for noen år siden, og det var kjempe vondt.. jeg hadde så store smerter at blodårene mine "skrumpet" sammen, så etter en times tid med forskjellige sykepleiere og leger som forsøkte å ta blodprøve av meg måtte de gi opp og faktisk gi meg morfin i skinka for at det skulle gå an å treffe blodårene mine (for å ta blodprøve- skulle måle hcg) den gangen kom og gikk smertene med noen minutts mellomrom, hvor jeg krampet sammen i fosterstilling- de sa det minnet om rier!!! Men men.... herregud, vet ikke om dette ble noe trøst i det hele tatt.. sorry, tenkte jeg kunne fortelle om hvordan jeg opplevde en sa... Håper dette går bra! jeg er ikke helsepersonell, så kan ikke gi noen råd.. Bare et forsøk på å trøste.... krysser fingrene for deg jeg- lykke til da:) ¤trøste trøste¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spotting/blødninger helt til uke 18 i mitt 1. svangerskap, det er kjedelig, men gikk heldigvis bra. Ville tatt kontakt med lege, da får du undersøkt det.

 

Nå er jeg veldig tidlig (i 5. uke) og det er likedan. Litt blod, mest lyserødt/rosa, kjipt. Men denne gangen venter jeg litt og ser det an, siden (ingen trøst for øvrig) det egentlig ikke er noe man kan gjøre med det. Men jeg vet det er slitsomt, sjekke hver gang man er på do....

 

Krysser fingrene for både deg og meg! Hvor langt er du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er akkurat 7 uker på vei i dag..har ikke noe spesielt vondt, bare disse mensmurringene som jeg har hatt hele tiden...

venter til i morgen til jeg kontakter lege, får davell min dom da...:(

er litt mørkerødt blod nå, ike kjempe mye, men det er nå det det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det samme jeg gikk igjennom for kort tid tilbake. Jeg dro på UL og gynokologen sa at det er ungen som "graver seg" inn i livmoren. Jeg er 9uker og 4 dager på vei nå. Men, poenget mitt er at du burde få kommet deg til UL bare for å roe deg ned. Jeg ble så mye mer avslappet da jeg fikk se hjertet til ungen pumpe som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper så indelig det, men er jo redd for at det er noe værre:(

kommer nok ikke in på UL i dag, lite plass her hvor jeg bor, men kansje i morgen. skal ringe lege med en gang de åpner!! er jo syk av bekymring, men må vel bare holde ut en dag til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dette går bra for deg. noen trøstens ord er jo at uke sju begynner blodet for alvor og øke i volum og morkaka begynner å virke for alvor. dette kan ha for noen en effekt at de blør. Ta det med ro så du ikke øker sjansen for å miste hvis morkaka sitter litt "løst". ta kontakt med legen din imorgen, du får iallefall snakket med han på tlf og sikkert henvist til blodprøve for å sjekke hcg, kanskje UL hvis de synes det er viktig. Jeg har ingen erfaring selv, men vet det er mange som blør rundt denne tiden. så lenge du ikke har veldige kramper eller blør som vanlig mens (fulle bind) er sansynligeheten for at det går bra større. mensmurringer er helt normalt i svangerskapet, det bare er et tegn på at alt er på gang inni livmora.

lykke til Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det dersom det vil roe deg ned, anbefaler deg det på det sterkeste. Du skal se det at poden har det fint. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. det kan være "mensen". En av ti kvinner opplever dette både en og to ganger etter at de har blitt gravide. Når du er i uke 7 er det jo ca 2 måneder etter at du skulle hatt den ordentlige mensen.

 

Var på legevakta i uke 7 fordi jeg blødde litt da jeg var på do, og da sa legen at det sikkert var "mensen". Helt ufarlig.

 

Men kom deg til ul for å sjekke, for å berolige deg selv.

 

Lykke til!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk for alle råd og go ord:)

gruer meg ti i morgen, men det blir godt å finne ut hva det er, samme hva utslaget blir.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde hver dag i to uker, fra ca 7-9 uker. Alt fra brun utflod til rødt slim til rødt friskt blod..... blødde i gjennom buksa til og med noen ganger... Det kom og gikk i styrke, noen dager nesten bare når jeg var på do.

 

Er nå 11+5 og alt er bra. Har hatt flere UL allerede. Legen min sa at det er en annen gravid hos han som også har det likedan. De vet ikke hvorfor jeg blødde sånn.

 

har snakket med flere gravide som har blødd.- håper det går bra for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til lege kl 11.00, gruer, men det blir også godt å finne ut hva som skjer, håper på UL, for å virkelig se, må vel mase litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hvis jeg ikke tar helt feil, har hun skiftet nick til trønder et eller annet....har isåfall sett henne inne på bli gravid.

 

Ta det med en klype salt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...