Gå til innhold

Da gikk det galt denne gangen også...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen i morres var negativ, og da er det ikke tvil lengre.

Egget har vel festet seg såvidt, før det slapp.

Nå er det andre gangen jeg er gravid på 4 mnd,

men her sitter jeg da, med tom mage.

Joda, vet jeg skal være glad for at jeg KAN bli gravid,

men det er en fattig trøst akkurat nå.

Jeg er så lei av alt!

Klarer ikke å komme utenom tanken at det har vært kjempestress på jobb siste tiden. Jeg jobber i barnehage, og da er det ikke så lett å ta det med ro. Tenkte tanken hver dag i rugeperioden...

Så neste gang spør jeg kanskje om sykmelding.

Gleder meg til kjæresten min kommer hjem i ettermiddag,

og nå må vi bare prøve å se framover igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta den sykemeldingen du!!!!!!!!!!!!!!!!!!jg kjenner ei som jg jobbet m hun sykemeldte seg i nesten ett år....men d skjønner jg ...sjefen oxo..tenke seg den syken vi må ha for å klare dette...og hva en går igjennom måned for måned.....ta d m ro..tenk på dg selv og ny d!!!koz koz :)

Skrevet

Nei, nei Sunniva dette var trist.

Nedturen blir jo voldsom når man først har tatt en positiv test.

Skjønner godt at du syns at det er en fattig trøst at du kan bli gravid, man ser jo ganske svart på det meste i en sånn sitvasjon.

Håper det hjelper litt når kjæresten kommer hjem i ettermiddag, er iallefall godt å slippe å være alene.

Trøsteklem fra

Skrevet

Stakkars deg da, dette blei en kjempe nedtur for deg.

Ønsker deg masse masse lykke til frammover.

Trøste klem fra

Skrevet

Veldig leit å høre!

Håper du og din kjære kna trøste hverandre i dag og at du kommer i gang med nytt forsøk så fort som mulig. Alle gode ting er tre...

Stor klem fra

Skrevet

Huff, det var trist Sunniva!

Det må jo være ekstra ille å miste når man har slitt så lenge med å bli gravid... Jeg vet at jeg kommer til å være livredd for at det skal skje.

Neste gang synes jeg absolutt du bør be om sykemelding. Det tror jeg legene har forståelse for.

Er imponert over hvor raskt du (og mange andre her inne) klarer å se framover. Men det er kanskje det eneste som holder en oppreist...

Varm klem fra

Skrevet

Hufff og huff så trist.....

Har ingen ord!!!!

Du får finne armkroken til din kjære i kveld, å slappe av så godt du kan. Håper dere kan se framover, og tenke på nytt forsøk og nye utfordringer.

Be om sykemelding neste gang, det er sikkert lurt..

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Uff da, var kjempetrist å høre... men som du sier, søk trøst i hverandre og se fremover igjen.. ( lett å si, men å gjøre NOT)

Lykke til!! klem

Skrevet

Dette er forferdelig trist Sunniva!

Sender over masse trøstende klemmer og tanker

Skrevet

Det var virkelig trist å lese Sunniva.. Vet ikke hva jeg skal skrive jeg..

Huff :(

Sender deg i allefall en stor klem :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen for alle støttende ord.

Har bestemt meg for å ta mere akupunktur før neste forsøk,

en god stund siden jeg har tatt det nå.

Ingenting må være uprøvd.

Skrevet

Å så trist å høre:o(...................

Vet hvor slitsomt det er å jobbe i barnehage, jobber der selv

( er førskolelærer uten at det har noen stor betydning egentlig da om man er assistent el ped.leder, men er jo et stort ansvar når man skal planlegge ol).

Det kan sikkert være godt for deg med sykmelding neste gang, undersøklser viser at stress i seg selv ikke er årsaken til barnløshet,

( så du har ikke gjort noe galt)men prøveperioden med hormoner ol er jo stressende.Derfor kan det sikkert være godt med en periode hvor du ikke trenger å ha så stort ansvar, men kan fokusere kun på deg:o).

Håper dere snart kan prøve igjen!

Trøsteklem

Skrevet

Det var trist å lesa Sunniva..

Ord blir fattige, men vit at eg tenker på deg!

Veit så altfor godt korleis du har det, og synes det er veldig leit at vi må oppleve dette...

Snart SKAL det bli vår tur!

Kor langt var du komt? Når år du komma igang igjen trur du?

Vi skal på UL på fredag, og synes det er godt å ha ein dato å se fram til.

Lykke til Sunniva! Den som venter på noe godt...:)

Trøsteklem fra vestlandet,

Skrevet

Så trist!!!!

Jeg tror også det kan være lurt å ta sykemelding neste gang.

Har hatt sykemelding fra min jobb som lærer de to siste gangene,

men hadde allikevel en kjemisk graviditet forrige gang.

Men da trengte jeg iallefall ikke å tenke på at det var stresset som forårsaket den.

Jeg vet at jeg har gjort alt jeg kan for å bli gravid!

Håper at spiren blir værende neste gang!!

Mange trøsteklemmer fra

Skrevet

Dette var trist å lese.

Jeg håper det går fint med deg,og at din kjære tar godt vare på deg.

Sender deg en trøsteklem !

Skrevet

ufff,føler virkelig med deg,det er bare såå trist...

synes du skal sykemelde deg neste gang,ikke ta noen sjanser...

tror jeg skal jobbe mindre neste forsøk selv,..

ønsker deg lykke til vidre og kanskje vi blir rugere om ikke så alt for lenge..

klem

Skrevet

Sender deg maaange trøsteklemmer:o) Ja det er en fattig trøst som du sier. Det virker meningsløst... Hjelper nok å være sykemeldt neste gang. Du må ikke ha dårlig samvittighet. Du må tenke på deg selv:o) Selv om det føles egoistisk, må vi være egoistiske i denne tiden. Er nok ingen som takker deg for at du faktisk kommer på jobb... Mange mange klemmer fra meg.

Skrevet

Nei og nei Sunniva. Så utrolig trist! Det var ikke dette jeg ventet å lese da jeg logget meg inn på bim i dag.

Skjønner at du tenker på at du har stresset i det siste. Men du må ikke torturere deg selv med å tro at det hadde noen betydning.

Men er nok lurt å sykemelde deg neste gang, for din egen del. Da vet du med deg selv at du har gjort alt som står i din makt iallefall.

Håper du slipper å vente lenge til neste forsøk. Denne ventetiden tærer på en. Det merker jeg iallefall.

Hang in there! Snart skinner sola!

Stor klem

Skrevet

Nei og nei. Hadde virkelig håpet på positiv test da jeg logget meg på. Nå føler jeg virkelig med deg Sunniva. Dette var ikke noe morsomt.

Håper du klarer å se frem imot neste forsøk. For da skal det gå.

Gjør alt som er mulig for at det skal klaffe. Og for all del,sykmeld deg.

Jeg har sykmeldt meg alle gangene,men har litt tungt yrke og da,men det har jo du også. Håper kjæresten din tar godt vare på deg og at du ser litt lysere på ting.

Kjempetrøsteklem fra meg.

Skrevet

Jeg har svart deg på innlegget ditt om når man kan begynner på igjen med fryseforsøk, men svarer her likevel.

Vil bare sende deg en god klem! Vet godt hvordan det føles. Er så urettferdig at man skal være nødt til å gå gjennom så mye.

Anbefaler deg sykemelding neste gang. Ikke nødvendigvis på grunn av det fysiske presset, men på grunn av at kroppen er på hormon-stadiet, man er gjerne litt ubalansert og har sterkere følelser enn ellers, man skal ta vare på seg selv og kose seg. Ikke tenke jobb, men koble helt ut og tenke bare positivt tanker (gud så lett.... :o))

Tenker på deg Sunniva!! :o) Det blir vår tur til slutt, helt sant!!!!!!

Gooood trøsteklem fra meg!

Skrevet

Trist å høre, Sunniva. Føler med deg!!

Ikke gi opp - selv om det føles slitsomt...

Varm klem fra meg

Skrevet

Så trist å høre!

Vi gikk jo og ventet på svar omtrent samtidig, så har fulgt med deg... Får håpe du får god støtte, og fatter mot til nytt forsøk.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...