mamsen å lillegutt Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 kommer over om et par uker og lurer på om det er noen fra sandnessjøen her inne...
MammaUlv Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Heia! Jeg flytter til sandnessjøen til helga jeg, gikk over til 3. tri i går..men henger litt her inne for det.. Koslig at det er flere med småinger i magen! Gammel er du?
mamsen å lillegutt Skrevet 24. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2006 er 26 og har 1 barn fra før.
mamsen å lillegutt Skrevet 24. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2006 så koselig.... er du fra sandnessjøen??? hvor gammel er du??
MammaUlv Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Jeg er ikke derfra nei..men er sammen med en derfra.. er 26 selv, men har ingen barn fra før av..dette er min aller første:) Gleder meg veldig til å flytte dit nå...klarer nesten ikke få dagene til å gå til helga når vi skal kjøre!
MammaUlv Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 ) Har bodd i 2 1/2 år i finnmark her nå...men nå som babyen kommer bestemte vi oss for å flytte til sandnessjøen og få litt familie rundt oss. Flyttebilen dro avgårde i går med alle sakene våre..så jeg sitter her i et heeelt tomt hus og veeeenter.. Er spent og gru-gleder meg mye til å komme, er jo alltid litt rart å flytte til et sted hvor man ikke kjenner noen...
~mommi~ Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 det hørtes kjekt ut og bo nært familien, er alltid kjekt med litt hjelp i nærheten. jeg trives godt i ssjøen, og håper du også vil det...
mamsen å lillegutt Skrevet 25. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2006 det er veldig kjekt å ha familien runt seg. det blir litt lettere å komme seg ut på kveldene hvis besteforelderne kan passe på den lille av og til... kommer samboeren din fra sandnessjøen?? hvor gammel er han?? hvor i s.sjøen skal dere bo??
mamsen å lillegutt Skrevet 25. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 25. september 2006 litt info... det er trim for gravide og for nybakte mødre på fysak.. jeg skal undersøke litt mer om tid og sted hvis du/dere er interesert, har selv tenkt å trene litt der etter hvert..
MammaUlv Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 kjærsten min er 23..og er fra sandnessjøen ja.. (fant meg en yngre en, da varer han forhåpentligvis lenger..hihi) Vi skal bo i Håreksgate.. Flyttelasset vårt kom frem i dag!
MammaUlv Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Høres moro ut det..håper bekkenplagene gir seg etter at lillingen kommer ut.. for jeg er skikkelig gira på å komme igang med trening etter fødselen iallefall.. Når har du termin?
mamsen å lillegutt Skrevet 25. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 25. september 2006 har ikke termin før 30 april..
MammaUlv Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 Kanskje det blir en liten mai-blomst? Vi får "julegave" vi..hehe..Gleder meg fryktelig nå..både til nytt sted, komme i orden, få en liten baby og alt..spennende!
MammaUlv Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 vet du forresten om det fins noe basseng-tilbud for gravide/bekkenløsning i ssjøen?
mamsen å lillegutt Skrevet 26. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 26. september 2006 ja, hvis du hører med helsestasjonen/jordmor så pleier di å ha svømming for gravide med bekkenplager på sykehuset, det er i et oppvarmet baseng+++ det er det eneste basenget vi har i sandnessjøen som det er vann i... pleier å være der selv med gutten min på astma svømming.. ta kontakt med jordmor når du kommer, så blir det sikkert ei ordning på det.. men det kan hende at du må betale for svømmingen, er ikke helt sikker på om du får det dekt...
mamsen å lillegutt Skrevet 26. september 2006 Forfatter #19 Skrevet 26. september 2006 veit du at helsestasjonen inviterer til barsel gruppe ca 1 mnd etter fødselen, slik at du kan bli kjent med di som har fått baby ca samtidig som deg... jeg var med på det med min første og jeg tror jeg kommer til å bli med på det denne gangen og... litt kjekt å kunne møte mødre som er i samme situasjon, og kanskje men får noen å gå tur sammen med...
MammaUlv Skrevet 26. september 2006 #20 Skrevet 26. september 2006 Å! det høres jo kjempetrivelig ut! Det vil jeg bli med på dersom det fremdeles blir invitert til det..) Jeg betaler glatt noen kroner for å få bada litt i varmt basseng!
~mommi~ Skrevet 26. september 2006 #21 Skrevet 26. september 2006 treninga på fysak er på tirsdager, er litt usikker på klokketid. går du når du er gravid og har BL så tilrettelegger de for deg. koster 30 kr pr gang tror jeg det var... bassenget er herlig, det brukte jeg forrige gang. der har de fysioterapaut som gjør litt øvelser og sånn... jeg var med på barsel gruppe forrige gang, kjempekjekt..
MammaUlv Skrevet 27. september 2006 #22 Skrevet 27. september 2006 Vet dere, jeg gleder meg sånn til å komme til sandnessjøen nå at jeg sprekker snart! Hehe...Vil bare bort herfra så fort som mulig, komme i orden i leiligheten og så kan jeg liksom på skikkelig begynne å vente på babyen! Fint å se at det fins forskjellige tilbud til gravide m bekkenløsning, her må man reise laaaaaangt for å i det heletatt få feks kiropraktor/skikkelig fysiot. Vi reiser fredag ettermiddag, bruker nok noen dager til kjøring, men søndag er vi nok på plass :)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #23 Skrevet 27. september 2006 Velkommen til Sandnessjøen skal dere være:o) Trenger mer folk her!!! Svømming for bekkenplager er gratis hvis man blir henvist fra helsestasjon/fysioterapeut! Du er heldig som får føde på Føden i Sandnessjøen , der er det kjempekoselig!!
MammaUlv Skrevet 27. september 2006 #24 Skrevet 27. september 2006 ja..har hørt masse skryt om føden der.. : ) Skal høre om vi får en omvisning etter ekstra-ultralyden vi skal på 26. okt. *sommerfugler i magen* Gleder meg til å se lillingen igjen!
☆lillastjerne☆ Skrevet 27. september 2006 #25 Skrevet 27. september 2006 MammaUlv-18.12.06 Er samboer'n din fra selveste s.sjøen, eller har han bodd ett stykke utfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå