Gå til innhold

Tett nese!!??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! er det noen av dere som er har mye tett nese??

Jeg har vært tett i snart to uker både på dagen og våkner om natta og er potte tett, har det noe med graviditeten å gjøre?

Har brukt otrivin en stund men har no prøvd med saltvannsspray for å variere, men d funke ikke i det hele tatt. Prøvde i natt å smøre mentholatum under nese og d virka delvis, vart kanskje litt mer ør i toppen av for mye av det:) vet ikke om det er skaldelig eller

Skrevet

Hei!

Jeg er også veldig tett i nesa- og var det også i mine to andre svangerskap. Jeg prøvde da ALT- men det eneste som hjalp var nesespray... Snakket med lege og jordmor om det - og begge sa at barnenesespray i små doser ikke var farlig( det er verre å gå og være helt tett hele tiden) Jeg prøvde å la være på dagen, men brukte nesespray før jeg la meg om kvelden. Denne gang gjør jeg det samme- og det fungerer bra. Grunnen til at man blir så tett er visstnok at slimhinnene utvider seg under graviditet.

Lykke til!!

Skrevet

takk for svar "snart3barn", spørs om jeg må gå til innkjøp av barnespray, for sray må jeg ha, blir jo små rar i hue av å være tett i nesa så mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...