Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 Synes det var litt tungt, selv om jeg vanligvis er stor tilhenger av spesielle og "norske" navn... Liker bedre Hannele Hvor har du navnet fra. Sitter med NorskPersonnavnleksikon og kan ikke finne det der...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammate2 Skrevet 24. september 2006 #3 Del Skrevet 24. september 2006 Litt snålt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #4 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg syns ikke det var fint. hvordan uttaler man det da? hen erle?hmm nei ,ta heller et navn barnet kan leve med uten å bli mobbet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 24. september 2006 #5 Del Skrevet 24. september 2006 et ikke navn i mine ører.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #6 Del Skrevet 24. september 2006 Fant navnet da jeg leste Vikram Seths siste romanen (To Liv). Tror navnet er tysk. Hadde aldri hørt det før, så jeg ville vite hva andre i Norge syntes om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #7 Del Skrevet 24. september 2006 For meg er det et sørtysk kosenavn for Heinrich (Henrik). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 24. september 2006 #8 Del Skrevet 24. september 2006 Synes ikke noe saerlig om det i det hele tatt!! er det til en jente? Ville i tilfelle heller brukt bare Hanne/Hanna eller Erle. Hvis det er til en gutt Henrik rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senja Skrevet 27. september 2006 #9 Del Skrevet 27. september 2006 synes ikke noe om det navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå