Gå til innhold

bekymret for ingen symptomer....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ikke opp på do om natten i to dager nå... ikke ømme bryst lenger heller... noen dager til jeg er 12 uker... jeg er bekymret... bør jeg være det eller forsvinner dem etterhvert?uff.... kanskje jeg bare skal være glad jeg er "frisk og rask"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge de symptomene der forsvinner faktisk etterhvert. Begge deler kan komme tilbake på slutten, eller tissingen garantert, hehe.

Skjnner at du blir engstelig, men at disse symptomene er borte trenger ikke å bety noe.

lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også legge til at jeg for noen uker siden hadde sinnsykt vondt i halebeinet... vondt å sitte og ligge... bør jeg kontakte lege? eller er jeg blitt litt små rar...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet alle mine symptomer ca ved uke 12 forrige svangersskap. Men, jeg er tilhenger av at man kontakter lege/jordmor med en gang man misstenker at noe ikke er som det skal. Bedre og gå en gang for mye enn for lite. Da slapper du mer av også, når du får bekreftet at alt er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+6, og denne uken føler jeg at mine symptom oxo har forsvunne..Puppane e fortsatt øm, men ikkje so øm som dei var, kvalmen e borte.. Blir litt engstelig jah.. Men viss noe skulle være gale og den lille er død, slutter da HCG hormona?? Noen som veit det?? I så fall vil en graviditetstest bekrefte svngerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...