endelig-vår-tur:) Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Hei alle "vise". Da har jeg vert på ul, og alt var i skjønneste orden( var bare en cyste, og den var begynt å klappe sammen. Gynekologen sa alt var fint!) Hadde et innlegg for noen dager siden, men fikk ingen kloke framsynte svar som kunne gi meg noen hint...... Så nå er jeg "fit for fight", og vil veeeeeldig gjerne bli gravid. når som helst, gjerne med en gang. Er det noen som ser mitt ønske i umiddelbar nærhet?? og om jeg får i det heletatt??har jeg gått glipp av EL denne mnd? vær så snill å skriv noen ord, hvem som helst 010980 er fødselsdatoen min
endelig-vår-tur:) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2006 dytter litt, og håper på svar:)
endelig-vår-tur:) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 pip;) noen som ser?
Annii Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Godt å høre at du er fit for fight! Det er litt vanskelig å tyde, men det kommer klart frem at du ikke har noe å bekymre deg for, noe ikke fullt så klart er når du blir gravid. Enten rett før jul eller i mars en gang. Lykke til!
endelig-vår-tur:) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2006 Hei Annii! takk for at du tok deg tid til å svare meg:) Du skriver at det er vanskelig å tyde når et eventuellt svangerskap blir. litt synd, men heller en vakker dag, enn aldri!!!!! Ser ikke hvor mange barn det blir på oss vel? Hm... siden du ikke ser gr nå, er det vel ikke vits i å spørre om vi har gått glipp av EL denne mnd?! Hadde håpet vi skulle klare det denne mnd... er det noen andre som ser noe mer, så skriv gjerne:) tar imot med stor takk!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå