Gå til innhold

Da takker jeg for meg og lusker over å 1 trm....

Anbefalte innlegg

Ville bare si tusen takk til alle dere her inne!! Det har vært en veldig kort men koselig tid og jeg har fått mange fine tips her.

Jeg testet positiv igår og kan ikke tro det er mulig? Vi skulle prøve for fullt fra neste pp. Og jeg skal si jeg ikke skjønner stort akkurat nå, hadde sex 4 dgr før el og gravid? hvordan er det mulig? sist gang brukte vi laaang tid med hormonsprøyter og det hele..

Symptomer: TRØTT og veldig vonde brystvorter ellers ikke noen annet...

Sender dere masse babystøv ********************************************************************************'**

*****************************************************************************'*****

Håper jeg ser mange av dere inne på 1 trm da!!

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer masse!!!! Kos deg med spiren. Blir sikkert en jente ja :-) Sæden kan jo leve opptil 6 dager inni der så er fullt mulig å bli gravid 4 dager før el. Og så er jo muligheten til stede at el kom litt tidligere også, så kansje det var bare 3? Det vil du nok få svar på på ul.

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger opp babystøvet, nå skal det bli spire!!

Ååå tusen takk jenter!!

jeg får nesten litt dårlig samvittighet som kom så greit fra prøvinga denne gangen.... Men jeg har vært en sliter før, så jeg får bare være takknemlig og tenke at jeg fortjente dette nå.

Ønsker dere virkelig all lykke til videre med prøvinga..... fort dere inn på 1 trm...... vi begnner å bli mange herfra og ønsker at flere følger etter.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...