Gå til innhold

Symptomer og testing


Storkfrøken69

Anbefalte innlegg

Hei, prøvde denne i et annet forum men fikk ikke svar. Håper på bedre lykke her :o)

 

1. gang Jeg ble gravid i april, men mistet det. Nå lurer jeg på om jeg kan være gravid igjen. Men - sist gang testet jeg negativt 3 dager før IKM og positivt 2 dager før. Jeg hadde en ny slags stikking i brystene som dukket opp på dag 10, og jeg var vel kansje mer humørsyk enn jeg ville innrømme. Tretthet merket jeg ikke noe særlig til. Kvalmen kom ikke før i uke 7.

 

2. gang Denne gangen må jeg lete etter stikkene i brystene. Kjenner dem veldig godt innimellom, men lurer på om det kan være etterdønninger etter styrketrening i forrige uke. Det rare er at jeg kjenner mest når jeg sitter her foran pc`en. Eller i går etter handletur i bilen hjem. Når jeg sitter eller ligger helt rolig kjenner jeg NADA :o( Det kan kanskje underbygge stølhetsteorien min.....Men neeeeeiiiiii, jeg vil jo ikke at det skal være det!!!!!

Er i dag 2 dager før IKM og har både testet med CB eggløsningstest og gravitet. Begge er negative!!!!!

Er det noen som likevel tror jeg kan håpe litt til?

:o)

Småtten69

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje det er litt for tidlig å si... Du må nok bare være litt tålmodig:)

Viss man VIRKELIG ØNSKER å være gravid, kan man jo også få falske symptomer har jeg lest...

Du får vel bare bite tennene sammen og vente og se:)

Tvi-tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet negativt før ikm og positivt etter, så du har lov å håpe=) Du burde vente noen dager og teste igjen. Jeg har aldri hatt særlig symptomer, så man trenger ikke få det selv om man er gravid.

 

Lykke til da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!!

 

Klart du kan håpe litt til. Noen på bli gravid siden sa hele tiden. "Vi er alle gravide til det motsatte er bevist". Det er jo en sannhet med modifikasjoner, men en hyggelig tanke er det! Og det motsatte er da mensen. Så intill mensen kommer er det alltid håp. Du kan jo produsere gravidhormon senere denne gangen?? Jeg testet i går, og har IKM i dag. Den var veeeeldig svak i går.

 

Masse lykke til, håper og se deg fast her nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, takk for så raske svar :o)

Jeg var helt til å går ganske så rolig, men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt tussete. Særlig når magen har begynt å "knirke" sånn som den gjør før jeg skal ha mensen. Hahaha, ble nettopp minnet på at jeg klagde på det samme 3 dager før IKM sist gang.

 

Men du Regnbuemor? Testet du positivt på samme tid første gang?

Har du testet på nytt i dag? :o) :o) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Første gang tyv testet jeg med en test som er trukket fra markedet(!!). Den tok jeg ca fire dager før IKM, og den var svaaaaaaaaaaaakt positiv. Kona var gal på meg for hun hater sånn for tidlig testing. Neste test, CB, tok jeg dagen etter IKM og den var helt tydelig. Har ikke testet i dag, venter til i morgen. Tar en digital i morgen, og ringer Stork og lege. Tenker at om det ikke er noe alikevel, så vil en test alikevel slå positivt ut i dag? Hmm, Jeg føler med deg nå altså, det er så fælt og gå sånn og vente, og lure. Masse lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...