Gå til innhold

"trykk" i livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd dette rundt EL tid, eller rett etter? Jeg har hatt det i 2 av mine pp nå... akkurat som luft som sitter fast eller noe? Noen som vet hva det kan bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det i 2 dager nå (begynt på 3. dag) og jeg er akkurat ferdig med TR. Aner ikke hva det er og har aldri hatt det før, så jeg slenger meg på og håper noen kan hjelpe oss:-)

Skrevet

Det var nå bra det var flere som har kjent det... Har forsøkt å leite litt på nettet, men finner ikke noe svar på det. Vi får vente og se om det kommer på noen kloke hoder her.

Skrevet

Jeg har det nå, fikk det 4-5 dager etter el og det blir ikke bedre for å si det sånn. Her kjenner jeg trykket mer og mer.. Sikkert bare tanta som bygger seg skikkelig opp. Kom bare bittelitt forige syklus...

Skrevet

Jeg har mer den følelsen " når en har vert skikkelig tissetreng - og vert på do" en øm hoven følelse.. fikk det 2-3 dager etter el...

krysser fingrer og tær for at dette er første graviditets tegn.. :)

Skrevet

Ja det er ikke lett å forklare helt følelsen, med det er iallfall rart. Av og til er det så ekstremt at jeg ikke klarer rette meg helt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...