Gå til innhold

Noen her som er alene med to barn?

Ane**

Anbefalte innlegg

Hvordan er egentlig det? Jeg gleder meg ihjel til ungen kommer, men skal innrømme at jeg gruer meg masse også. Å være alene med snuppa er liksom ikke noe problem. Går hjemme så vi har jo all tid i verden til å gjøre akkurat det vi selv vil. Men ser for meg masse styr når det er to. To som skriker, to i raserianfall, to om morran ikke minst. hehe. Blir det mye mere styr eller går det egetlig ganske greit?

Fortsetter under...

Da kan vel jeg trøste dere begge med at dette går kjempefint!!! Jeg blir alene med 3 i april, men jeg ser ikke så svart på det. Kommer til å gå bra det også.

Nå vet ikke jeg hvor gamle de dere har fra før er, men eldste mi er flink til å hjelpe meg med ho minste, som nå er 2,5 år. Men jeg har også sluppet unna sjalusi, og yngste har ikke hatt kolikk og sånn - så man vet jo aldri.

Men ang det praktiske, det blir jo litt ekstra i begynnelsen, men ettehvert faller man inn i rutiner og hverdagen glir ofte av seg selv. Og ungene har gjerne stor glede av hverandre, og man føler også gjerne at man blir litt mer "familie", om dere skjønner? Vet egentlig ikke helt hva mer jeg kan si, men, det går SÅ BRA :-)

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...