Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Ja, nå begynner jeg og nærme meg 0,1 tonn. Ja, ja, får vel legge meg i hard trening før neste bade sesong, heldigvis lenge til. Men som en liten trøst til dere andre,så må jeg bare nevne at min beste venninne la påp seg 36 kg pr svangerskap, og jobber i dag som undertøysmodell, så det finnes håp. Om vi ikke når helt dit så er det iallefall håp om å bli forholdsvis normal igjen.
selfangerkjerringa Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 vel - nå er nok modellkarriere noe jeg må se langt etter uansett, men det var jo en morsom tanke
Videlivi Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Finnes det ikke sånne big-and-beautiful-modeller også =) Og vi er jo i og for seg det alle sammen her inne ( man er ikke vakrere enn det man selv føler seg ) Nytt mål for jobbsituasjonen når permisjonen er over =)
selfangerkjerringa Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Det er sant, jeg er både stor og vakker Og for tiden VELDIG gravid... til tross for ekstra kilo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå