Gå til innhold

Da er vi hjemme igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig! Det har vært en slitsom og til tider litt dramatisk uke. Vår "lille" sønn hadde nemlig ikke tenkt seg ut. Kort fortalt ble jeg satt igang som vi trodde på mandag, men etter et døgn med rier hadde jeg fortsatt lite åpning, og hastekeisersnitt ble løsningen. Noe av grunnen til at gutten ikke kom ut åpenbarte seg ganske raskt, stålsett dere; Han veide 5490 g, og målte 57 cm, hodeomkrets 39!!!!!! Jeg hadde rett og slett ikke klart å føde han vaginalt. Både han og jeg ble veldig syke under operasjonen, han ble sendt i hui og hast til barneklinikken og jeg på intensiv. Det tok et døgn før vi så hverandre igjen. Nå er han frisk som en fisk, og jeg kommer mere og mere for hver dag som går. I dag fikk vi sneket oss hjem fra barsel alle tre, et par dager før de egentlig hadde tent å gi slipp på oss. Jeg har nettopp vært tilbake på en liten gjesteopptreden, da jeg hostet opp operasjonssåret her i kveld, men nå er det lukket igjen, og jeg fikk beskjed om å holde sofaen et par dager.

Nå koser vi oss masse med babyen, som vi holder på å bli godt kjent med, og ganske så forelsket i.

Det har vært noen tøffe tak, men jeg er så heldig at jeg har en fantastisk kjæreste som har støttet og hjulpet hele tiden. Hun fikk jo blitt skikkelig innkjørt som mamma ganske fort, da jeg var så dårlig at jeg ikke klarte å ta meg av han. Nå skal vi bare nyte tiden som kommer, sammen med vår lille store sønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*snfse, gråte*

Gratulerer så masse!!! Blir så rørt av fødselshistorier... Så fint at alt er bra/bedre. Det er en fin tid, den bli kjent tiden. Ja, det var ikke noe lettvekter det der, men sikkert akurat slik han skulle være. Fødte selv ei jente med hode omkrets 37,5, vaginalt ( skrekk og gru....), men ut kom hun jo da.

Dere får ha en fin tid med babyen, og kose dere

Masse klemmer fra

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! Endelig er han ute! Vi har ventet spent i flere dager og tenkt masse på dere! Det var jammen meg en solid kar du hadde der inne! Håper alt går fint og at du kommer i form igjen så dere kan kose dere framover!

Hilsen fra planlegger og dama til planlegger!

Skrevet

Masse gratulasjoner fra oss her. Ble litt satt ut her for å være ærlig:)

(håper gutten vår er litt mindre, når han bestemmer seg for å komme) Men godt alt er bra med gutten, å ting går bedre med deg:) Dere for ta det med ro å kose dere videre alle tre.

Skrevet

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!!

Ikke så rart at det tok tid før han så dagens lys, men endelig:-D

Så bra at det går bedre med dere. Kos dere masse i tiden fremover!

Vi har termin i april og gleder oss vilt til det:-D

Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Vi som trodde vår lille jente med hodeomkrets på 27 var stort... Vel, til jente å være var det jo det. Godt å høre at alt er bar med dere 3.

Lykke til fremmover. Dere har en fantastisk tid foran dere

Skrevet

stakkars - hva i all verden har mor spist... (knegg..)

grattis med at han endelig er ute og at dere har fått truffet hverandre!!!

(hadde UL i uke 29, og legen estimerte vekt ved termin til 3900, det kan jeg leve med..)

Skrevet

Hehe, ja jeg hadde UL i uke 37, og da ble vekt ved termin estimert til ca 4000g. Det stemte ikke det gitt!

Skrevet

Jøss for en svær gutt.

Gratulerer så masse og god bedring og kose dere med å bli kjennt med hverandre

Skrevet

Gratulerer så mye, var veldig spent siden vi ikke hadde hørt noe fra dere. Godt og høre at det endte godt, og lykke til videre med denne skjønne prinsen deres!

Skrevet

Hihi! Ser jeg har skrevet hodeomkrets på 27... det hade vært noe det.... Var jo 37 da:-) Ammetåka her:-)

Skrevet

GRATULERER!!!!

Godt å høre at alt gikk bra til slutt!

Vi har fått vite at vi venter en liten jente og er sååååååå glade!!!!

Kos dere med gutten deres! Gleder meg til det blir vår tur!

Skrevet

GRATULERER masse masse! Og for en prins!!! Himmel og hav :-) Kan tenke meg deres storkoser dere med å bli kjent med hverandre!

Stor klem!

Skrevet

Ja nå koser vi oss bare verre her. Amming og soving er vel hovedfokus for alle tre, men litt kos utenom blir det og. Det er helt herlig å endelig få starte på det nye livet, selv om det går litt treigt å komme i formen etter keisersnittet.

Gled dere alle som venter, det er verdt det!

Skrevet

Gratulerer med den stooore gutten!

Han er jammen den største babyen jeg har hørt om på lenge!

Godt det gikk bra!!!!

Nyt og kos og slapp av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...