Gå til innhold

Mulig SA

Buick

Anbefalte innlegg

Hadde blødninger mandag og så var det noen dager stopp før det startet i går igjen. Har blødd konstant siden fredag formiddag og det virker som om det mlir kraftigere. Har egentlig innfunnet meg med at jeg holder på med en SA, men etter å ha lest noen av innleggene har man jo ørlite håp likevel.

Er i følge meg selv bare 4-5 uker på vei, så det er ikke så fryktelig traumatisk om det skjer, men jeg hadde også en SA i Juli, så denne gangen er følelsene enda sterkere i sving.

Har to barn fra før, så jeg er egentlig heldig. Hadde så normale svangerskap da at dette er temmelig uventet. Kansje det er et guttefoster som skaper trøbbel...

Valgte å ikke dra til sykehus for ultralyd i dag, det er helg og psyken tillot ikke at jeg orket det i dag. Men mandag får jeg ta tyren ved hornene.

Har noen andre opplevd at det er forskjell på lukten av blodet!? Mandag var det litt merkelig lukt slik som det er under fødselen, mens i dag er det mer menstruasjonslukt. Masse friskt blod dessverre, så håpet er ganske lysegrønt.

Greit å få tømme tankene før det er leggetid.

Lykke til til alle som er i samme situasjon!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...