Gå til innhold

= scorpio75 =

*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her enda eller er du på føden :) ??

Har hatt to dager med skikkelig nedpress nå, og veldig trasig å gå til tider...i dag har de vært litt vonde også, og håper bare de er i allefall litt effektive.....Ellers har dagene vært fine, men laaaaaaaaaaaaaaaaaaange................... :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke det nei... Nå ble nettopp sambo innkalt på jobb også, så jeg får vel knipe igjen til utpå dagen i morgen hvertfall. Har gått med noe av det samme, fikk svi for at jeg fant igjen tiltakslysta her om dagen ;o/

Dagen i dag har vært sløv, gjort stort sett ingenting.

Skrevet

Hei. Hvordan går det med deg? Har det skjedd noe mer?

Det tror jeg sannelig det har til meg :))

Har 1 cm åpning og nå nettopp gikk slimproppen.....Kan jo selvfølgelig gå dager enda, men murringene i ryggen sier vel at det kanskje nærmer seg for alvor.....

Spent på deg og¨så jeg da.....

Skrevet

Dytter------- er du blandt oss enda ;)))

Skrevet

Er her enda jeg vet du. Var en tur i hstr i går for å se nærmere på huset i forhold til oppussinga. Ser ut til at vi slipper å rive gulvet for å legge nytt, kan legge over sannsynligvis og heldigvis... Blir jo mye lettere... Men må rive tapet og litt sånn da..

Ellers klarte da eldstejenta å forstue ankelen på skolen i går :o( Men heldigvis så kjenner jeg en kiropraktor som behandler det. Men ho var ikke mye høy i hatten stakkar. Må bruke krykker ett par dager også.

Har såvidt begynt å pakke ned uniformen og andre ting og tang som vi ikke vil få bruk for den nærmeste mnd.. Prøver å tyvstarte litt på flyttinga.. Har funnet ut at det er mye å pakke!! Uff.......

Vel, nå tar jeg meg hverfall en velfortjent kaffepause...

Så at du har fått konstantert åpning også ;o) Spennende... Men ikke for å ødelegge noen forhåpninger... Sist måtte de stoppe prematur fødsel på meg (7uker før termin) og etter det gikk jeg med 3 cm åpning fram til de satte igang ved å ta vannet 3 uker før termin...

Skrevet

Ja, men det er jo bare 3 uker igjen nå, så det er jo ikke prematur fødsel lengre.....heldigvis :)

Store deler av slimproppen gikk også i går kvel, og nå i dag har jeg suttet med mensmurringer i mage og korsrygg, så jeg har ett lite håp likevel...

og har hovnet opp forferdelig på føttene, samt litt i hender og ansikt, så det bør bli noe snart. Gikk meg en liten running her i stad ut for å hente posten, og fikk igjen murringene etter det. Ellers har jeg lugget på sofaen...sinnsykt trøtt....

Og tjuvlytte litt på jaktradioen :))

Har du noe åpning eller at proppen har gått til deg nå, og hvordan er kynnerne/riene dine i forhold til ei uke siden??

Spennende tid selv om den blir lang til tider ;)

Skrevet

Aner ikke om den har gått eller ikke... Skal til kontroll hos jm i morgen, kanskje jeg skulle spørre om ho kan sjekke om det har skjedd noe mer?? Kynnerne er stabile de.. Har det noe å si at man hovner opp i bena og henda?? Har og gjort det (spes mye i bena, fikk sjokk når jeg tok av meg sokkene i går kveld...) Regnet med at det bare er vannet som kom, har jo sluppet unna det fram til nå, har ligget på 0-1 på ødemskalaen..

Er nesten litt for spennende, vil NÅ!!! ;o/

Skrevet

Jeg også!!! Ble bare stående å måpe da jeg så på føttene.... de var STOOOOOOOOOOOOORE....... ble nesten skræmt æ!!! :)

Det var vanlig sa jm til meg så framt bt og urinprøven er grei....Kunne komme av at det var varmt eller spist litt mye salt ( potetgull) og det spiser jeg en del av, samt at det HAR vært varmt her noen dager nå.

Men det er værst på kveldene....

Og nesten alle fikk det, sa hun og det er ikke noe man kan gjøre for det.... Jeg har ligget på 0 og 0-1. denne gangen ble det 2-3....

Og så sa hun til meg på mandag ( da var ikke proppen gått ) i går selvfølgelig ;) ) da jeg spurte om den var gått, at hun ikke kunne kjenne om den var gått eller ikke, men jeg får for meg at noen her inne skrev en gang at jm kan kjenne dette.......

Men ,men, den gikk no i går, og som sagt, kunne ønske det snnart gjorde litt vondere..... Jeg og vil nå :)

Skrevet

Her har tempen endelig sunket...... Nå kan vi faktisk gå i genser, deilig.. Trodde aldri jeg noen gang kom til å si at jeg gleder meg til høst og vinter..

Har ikke spist noe anderledes enn jeg har gjort tidligere, drukket mer vann bare men det skal visst være bra mot vannansamling i kroppen..?? Tørster noe sykt om dagen. Bt og urinprøve var bra sist hvertfall, får se i morgen..

Skrevet

Heeeeeeeelt sikkert helt normalt.... :)

Veldig spennende forresten det med flyttinga da....Alltid morsom og bestemme seg for hva skal stå hvor o.l. Har du sett ut kjøkken da?

Ønsker dere alle i allefall masse lykke til i deres nye hjem :)

Håper det klaffer med fødsel også, slik at du ikke sliter deg ut!!!

Skrevet

Er nok ganske normalt ja ;op

Nesten for spennende med flytting, skal se at han kommer når det passer minst.. Sånn når flyttebilen står utenfor eller noe... Satser på at han kommer før vi tar over den 10 hverfall..

Kjøkkenet er ferdig planlagt, må bare bestille det på Ikea :o)) Så da er det å begynne å planlegge farger og gulv i stue og gang i første omgang.. Satser på at folk rundt oss holder det de har lovt og stiller opp og hjelper til... Tror nok at det skal gå bra :o)

Tusen takk, vi gleder oss som bare det.

Skrevet

Ja, da var jeg hjemme igjen fra legen, og 1 var blitt til 2 cm og modnet helt, så når det har gått så fort på 5 dager er det vel lov og få igjen håpet.... :)

Håper det jeg i allefall :)))

Enn med deg?

Skrevet

Er nok lov å begynne å håpe da ja... :o)

Tja, si det. Jm ville ikke sjekke, tok bare det vanlige standard. Så jeg aner ikke om det har skjedd noen utvikling.. Ganske frustrerende å gå sånn men er jo ikke stort man får gjort så da..

Skrevet

Det var no pussig at hun ikke ville sjekke det....

Her får man bestemme selv om man vil eller ikke...

Det synes jeg var dårlig gjort.... Men typisk for meg no som jeg sa så har jeg nesten ikke hatt smerter i dag. Skal vel dabbe helt av her no da.... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...