Lone35 =0) Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 stillhet!! Hvor er dere alle sammen? Ikke alle har el i dag vel, og dermed ligger i høyet? Ikke er det så altfor forlokkende program på tv'n heller. Jeg finner iallefall ikkeno. Plis, jeg kjeder meg. Kan ikke noen av dere starte en heftig diskusjon så vi har noe å le av og diskutere her inne. Er det ingen som har en udugelig gubbe, slemme barn, fæle exer, tette doer, eller bare et dumt spm ? Det er så dødt her. Jeg savner innlegg, ja ikke truseinnlegg altså, men innlegg fra dere. Er det ingen som er våkne og frustrerte, glade,irriterte,elleville, eller hva som helst som vil dele det med meg. Ja for det er visst bare jeg som er våken. Eller?
Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Jeg er her.. Ikke stort å finne på en lørdagskveld nei.. Sitter her å synes synd på meg selv med masse godis og masse mensenvondter... Men ingen mens.. hehe
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 jeg ser på sexskolen på tv 3... hihi!! litt morsomt og romantisk... akkurat en fyr som fridde.
attpåklatt!! Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 våken!!! bamsemumsen er tom.. sukk!! mitt største problem akkurat nå... he he. har det ikke så verst då!
Lone35 =0) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Takk for tipset, men jeg har selfølgelig ikke tv33333333333. -Så reklamen for sexskolen. Utrolig hva folk kan få seg til å være med på!
Lone35 =0) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2006 Jeg har ingen mensenvondt, men har spist masse godis i kveld. til å få dårlig samvittighet av, men jeg orker ikke - gjør meg bare så deprimert. Så jeg sier bare "mmm det var godt, det fortjente jeg" ( selv om jeg har en bmi på 26 he he)
Lone35 =0) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2006 Bamsemums? Jeg har akkurat spist kvikklunsj med appelsinsmak. Ganske god den!
limababy Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Jeg er her og, fornøyd og glad!! Har el i disse tider, dvs ca idag, frustrasjonen stor da minsten kom inn tidlig idag tidlig. Hadde mine planer...særlig fordi mannen skulle i selskap ikveld og sikkert blir både for full og sen.. Men vi klarte det gitt, sneket til oss fem minutter. Merkelige greier, nå er liksom dagen og mnd reddet!!! Fins ikke noe kjedeligere enn å VITE at du har bommet på el.. Så: mannen på fest, barna i seng og mor sjekker om det er noe hun enda ikke vet om hvordan hun skal bli gravid denne gangen!!
attpåklatt!! Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Må ha litt godt når det er helg... og nå sitter eg i kjellerstuen..aleine, ofret meg i kveld slik at mannen fikk stuen til å drikke ØL med to kolleger! Så her er det tv, pc, brus, chips og hadde...sukk..bamsemums!!!
Gjest Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 ahh.. jeg vil også ha godis!!!! Send litt over da!! =) Har vært så deppa i dag at jeg ikke har vært å handlet. Tempen sank, har spottet bittelitt, så tanta kommer nok nå. Sambo kunne vært å handlet da, men kom sent hjem, og hadde da med seg en gjeng. Joda... de sitter på stua og drikker og skal ut på byen! og her sitter jeg , men bind i trusa. KOSEEELIG! hehe..
Lone35 =0) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2006 Se der ja, det var jo noen våkne sjeler der ute. Selv om de sitter bortgjemt i en kjellerstue med godis og bind i trusa he he..( synes kommentaren var god, ler ikke av deg) Kjedelig å sitte alene hjemme. Men jeg har liksom trøsten på nattbordet jeg da. Ja hva tror dere det er ? Ingen klarer å gjette?? Jo ei bok selvfølgelig he he he:0) Ide* Vi lager en gjettekonkurranse...følg tråd oppe på forumet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå