Gå til innhold

Mett på 1-2-3.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld ble jeg sur, skulle spise taco, noe jeg er veldig glad i...Men ned fikk jeg bare et skjell......Erre mulig å bli så stappmett a??? har jo lyst på mye mer, men det går ikke å trøkke ned noe mer i det hele tatt.. Da sprekker jeg!! !!!!

Mamma!!!!! jeg vil hjem!!!! hihihihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. samme her,vi hadde lagt biff og fløtegratinerte,var jo mett leeenge før jeg ville! tror det begynner å bli trangt om plassen nedi her;)

Skrevet

jupp her og... hva er det med den "stappa " følelsen ..grr

Skrevet

Samme her, blir mett med engang! Har dilla på grovt knekkebrød med brunost nå...kan spise 3-4 av de til frokost, nam nam... De blir jeg aldri mette av:))

Skrevet

plagsomt det der, jeg hadde såååå lyst på taco i går, å etter å ha spist ei halv lefse så var jeg sprikk mett. Å jeg va sååå sulten før jeg startet.

Skrevet

I know the feeling!

Blir søren meg mett av ingenting!

- lite kult å lage dødsdeilig mat for bare å orke å spise en liten smule... sukk...

Jeg blir heller ikke sulten like ofte som før, selv om jeg ikke klarer å spise så mye om gangen..

Skrevet

rart dette her

Skrevet

Jaaa, dette er så irriterende....Vi hadde taco forrige helg,klarte knapt ei lefse, i går hadde vi kyllingfileter med masse godt tilbehør,klarte knapt et halvt bryst...arg...

Så d frister nesten ikke å lage en god middag lengre..;( så jeg håper hun kommer ut til terminen,for julematen vil jeg ikke gå glipp av...hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...