popkind Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Ikveld ble jeg sur, skulle spise taco, noe jeg er veldig glad i...Men ned fikk jeg bare et skjell......Erre mulig å bli så stappmett a??? har jo lyst på mye mer, men det går ikke å trøkke ned noe mer i det hele tatt.. Da sprekker jeg!! !!!! Mamma!!!!! jeg vil hjem!!!! hihihihihi
Kristannaa Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 hehe. samme her,vi hadde lagt biff og fløtegratinerte,var jo mett leeenge før jeg ville! tror det begynner å bli trangt om plassen nedi her;)
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 jupp her og... hva er det med den "stappa " følelsen ..grr
2011ee Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Samme her, blir mett med engang! Har dilla på grovt knekkebrød med brunost nå...kan spise 3-4 av de til frokost, nam nam... De blir jeg aldri mette av:))
Mamma te 2 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 plagsomt det der, jeg hadde såååå lyst på taco i går, å etter å ha spist ei halv lefse så var jeg sprikk mett. Å jeg va sååå sulten før jeg startet.
mensana Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 I know the feeling! Blir søren meg mett av ingenting! - lite kult å lage dødsdeilig mat for bare å orke å spise en liten smule... sukk... Jeg blir heller ikke sulten like ofte som før, selv om jeg ikke klarer å spise så mye om gangen..
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Jaaa, dette er så irriterende....Vi hadde taco forrige helg,klarte knapt ei lefse, i går hadde vi kyllingfileter med masse godt tilbehør,klarte knapt et halvt bryst...arg... Så d frister nesten ikke å lage en god middag lengre..;( så jeg håper hun kommer ut til terminen,for julematen vil jeg ikke gå glipp av...hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå