Beth Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 mykje fres i kveld? Sit alle og ser på Scwartzenegger på TV, eller??? Eg er gressenke, og det er kjeeedeleg!
Beth Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2006 Han var på TV Norge, men nå er det pause i filmen til etter nyheiter og veret. Irriterande!
martine68 Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 jøss er det noen her idag altså. Jeg trodde jeg var alene her idag jeg. Orket ikke snakke med meg selv så jeg logget av. Er du her ennå eller? Er du ferdig med el og teller dager til ikm? De laaaaaaaaaaange dagene med "ruging"..... Her i stua sitter mannen min å spiller dataspill mens jeg ser på film. Måtte innom for å se om det var noe nytt. Skjønner at de fleste har annet å finne på enn å være på bim.
Beth Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Eg er her, og kjører kanalslalåm mellom to filmar + BIM Right you are: positiv EL-test torsdag, og driv og kjenner etter ømme pupper om dagen. Om tanta skal koma 14 dagar etter EL, er det torsdag i neste veke eg har ikm. Leeenge å vente enno...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå