Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Del Skrevet 23. september 2006 Hvilket navn er finest? Skulle gjerne hatt ett mellomnavn til disse også! Glad for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Del Skrevet 23. september 2006 Live Andrea Live Kristine Live Cecilie Live Therese Live Madeleine Mie Cathrine Mie Susanne Jeg syns Live er finest.. Ikke Mie. men Mia er veldig fint syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 23. september 2006 #3 Del Skrevet 23. september 2006 Enig i at Mia hadde vaert finere enn Mie. Men Live er fint ogsaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Del Skrevet 23. september 2006 To fine navn, men liker Mie best av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. september 2006 #5 Del Skrevet 24. september 2006 Liker Mie best. Hva med: Mie Aurora Mie Victoria Mie Irmelin Mie Sylvelin (Silvelin) Mie Linnea Mie Cornelia Mie Noelia Mie Ingelin Mie Caroline Mie Rebecca Mie Amanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #6 Del Skrevet 24. september 2006 LIVE er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 24. september 2006 #7 Del Skrevet 24. september 2006 Live er vakkert!!! Best alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 24. september 2006 #8 Del Skrevet 24. september 2006 Live er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #9 Del Skrevet 24. september 2006 Jenta mi skal hete Mie Elise så du kan kalle jenta di Live, nei da. Liker selfølgelig Mie best, da vi skal kalle jenta vår det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bittebitteliten Skrevet 25. september 2006 #10 Del Skrevet 25. september 2006 Eldstejenta vår heter Mie Aurora. Synes selvfølgelig at det er penest!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 25. september 2006 #11 Del Skrevet 25. september 2006 Live garantert!! hvis jeg klarer å bli gravid. og få en jente skal hun hete Live-Victoria.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senja Skrevet 27. september 2006 #12 Del Skrevet 27. september 2006 Live er så nydelii,men jeg er total motstander av klissete dobbeltnavn,da bare ødelegger man alt,til og med di peneste navn,lykke til....gå for Live,enkelt og greit,tunge dobbelnavn blir ikke brukt en gang...hva er da vitsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå