Gå til innhold

9. uke og buksene sprenges...


3guttersmamma

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr.3 og er i 9. uke. Allerede begynner buksene å bli for trange - var bortreist med jobb og hadde bare tatt med ei fin bukse, og den var vanvittig trang, en lidelse å gå med.

 

Nå lurer jeg på om jeg ikke må ta en tur på loftet og lete fram de minste mammaklærne, men huff det er litt tidlig - har jo ikke fortalt om spiren til noen ennå...

 

Andre med tidlige mager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver meg opp på denne listen!! Har veldig til mage, men vi har fortalt det til alle vi da, så ikke så farlig å gå med mammabukse. Bruker de vanlige dongribuksene mine stort sett, men har da en hårstrikk i knappehullet. Venter nr 2 og er også i uke 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Er glad jeg har fortalt det, er i 12 uke med nummer to og har stooor mage. Deilig å ha på seg mammabukse, no annet hadde ikke gått...

Tips: jeg kjøpte en veldig fin bukse (jeans) på Lindex. Kostet 299 og ser helt normal ut så lenge en ikke blotter strikken over magen ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Melder meg inn i klubben. Er 9+1 og magen levner ingen tvil... Venter også nr 3. Må snart fortelle det på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er 9+2 jeg og magen vises veldig godt,oppblåst til gansk.Lurerpå om jeg må kjøpe meg noen mammabukser snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt! Nå følte jeg meg litt mer normal! Buksene mine begynner å trykke litt vel mye i magen, noe som gjør at jeg er aktiv bruker av toalettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg melder meg inn her, er siste dagen i uke 9, begynner på uke 10 i morgen og noen av buksene kan jeg bare glemme, til og med glidelåsen er ikke kjekk å ha igjen. Litt kult syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhjaaaaa!!!! (9+1)

Så godt det er flere!!!! Jeg skulle på fest i går og alle mine "festbukser" var skikkelig ubehagelig å ha på seg! Endte opp med et behagelig stretch-skjørt i stedet........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte min mammabukse allerede i uke 7 eg.. da begynte det å bli veldig ubehagelig å gå i vanlige dongri bukser.. ble kvalm av å gå med stramme bukser for lenge.. er nå 10+3 på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i min 10 uke..

buksene begynner å bli trange, men jeg har ikke sagt det til så mangen enda..

Spesielt på kvelden føler jeg magen blåser opp, har ikke lagt på meg noen kg enda (heldigvis) er tung nok i utgangspunktet. Frykter at jeg kommer til å se ett tre siffert tall mot slutten av svangerskapet..

Jeg får gå til lindex jeg også å kikke. Takk for tipset..

 

67 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...