Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hei dere, erfarer for tiden at vørterøl hjelper kjempe bra på melkeproduksjonen. Det hjelper også umiddelbart. I tillegg er det godt. Er det ikke fint :-)
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Ja, men da skal jeg løpe til butikken å kjøpe det:) Har pumpet og ammet hver 2-3 time i mange dager nå, + drukket litervis med amme-te men fortsatt så får jeg bare 10-20 ml..
*Marie82* Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Synd at jeg synes vørterøl er helt pyton, ellers hadde jeg og prøvd det. De anbefaler vel at man ikke skal drikke mer enn 2-3 kopper med amme-te hver dag, hvorfor er jeg ikke sikker på... Og husk at det kan være masse inni puppene selv om du ikke får ut mer! Noen er rene melkekuene, men får ikke ut noe når de pumper!
Cassandra80 Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Men vørterølet funker pga malt som er i ølet ikke sant? Eller er det noe annet også? Jeg tar malt jeg så lurer på om det kan funke like bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå