Gå til innhold

Hvor kjenner dere mest spark egentlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mest midt på magen, ikke til nå kjent opp till ribbena! Var på 3D igår, og hun ligger med hode ned til venstre side, rompa oppe på høyre side og beina over ansiktet igjen (hvis noen skjønte det?) Jeg har et slangemenneske i magen min.....;)

Kjenner bevegelser over hele magen, jeg! - og det kan tyte ut harde ting/kroppsdeler på forskjellige steder på magen på en gang. Aner ikke hvordan babyen ligger, men tror ikke den driver og snurrer rundt der inne.. Men strekker seg og vifter med alt den har av lemmer, det gjør den!

Annonse

Jeg kjenner det mest lengst ut på høyre side, og på venstre side under navelen... virker som at hun ligger på tvers m beina mot ribbeina og hodet ned til venstre.... M plutselig så kan det liksom være litt over alt, hun er veldig aktiv denna frøkna... ;)

Har inntil for et par uker siden kjent på begge sider av magen, han har kost seg i tverrleie, rakkeren :-)

Men nå har han kanskje snudd seg med hodet nedover (begynner uke 30 imorgen) for nå kjenner jeg nesten utelukkende oppe over navelen mot ribbeina.

Annonse

Har ei kommende fotball jente som skal spille på landslaget :))

i magen.

Heile magen er i bevegelse, men kjenner spark mot ribbein. Hun ligger med hodet nedover og rumpa mot venstre ribbein.

Har perioder hvor hun er våken i flere timer i strekk. Hadde nettopp 2 netter hvor jeg ikke klarte å sove pga masse bevegelser. Blir rett og slett veldig sliten av dette :o)

Og så har hun en del hikke....hikk,hikk,hikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...