Gå til innhold

Når bebisen hikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

så kjenner jeg det stort sett helt nederst i magen.

Betyr det at hun har hodet der jeg kjenner hikkinga best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..:)

Jeg har også kjent hikking nederst i magen, jordmor sa at det kunne godt stemme, fordi hodet var festa å lå der... ikke noe rart i det hele tatt..:)

Skrevet

Ja,det må vel være at hodet er der?:-)

I såfall så ligger hun som regel med hodet ned,for jeg kjenner aldri hikking langt opp på magen.

Skrevet

hvor ofte kjenner du hikking...?

hadde en periode der jeg kjente hikking nesten hver dag, men nå har jeg ikke kjent det på flere uker... hikker han ikke mer da??

nå ligger han vel mest bare å "knør" i magen, ikke mye spark heller...begynner kanskje å bli litt dårlig med plass der inne?!

Skrevet

Akkurat nå kjenner jeg hikking veldig ofte.Minst en gang om dagen,men som regel fler.

Med førstemann kan jeg ikke huske å ha kjent hikking i det heletatt.....

Er liksom de siste to ukene at jeg har kjent mye hikking.

Skrevet

ok, så da er det sannsynligvis ikke noe galt om man ikke kjenner hikkinga mer?!

takk for svar..:)

Skrevet

Nei,det tror jeg ikke altså.

Når jeg gikk gravid sist,så fant jeg liksom aldri ut av den hikkinga.Syns liksom jeg aldri kjente noe hikking...tenkte ikke noe over det heller.

Skrevet

Her hikkes det minst tre-fire ganger til dagen. Spesielt etter at jeg har spist/drukket noe og særlig noe kaldt : ) Morsomt!! Hikkinga er alltid nede på venstre side, sist jeg var hos legen låg hun med rompa ned, kanskje hun har snudd seg da... Håper det!!! Får vite det i morgen! :)

Skrevet

Her hikker jenta minst 3 ganger om dagen, kjenner det nederst i magen for hun har lagt seg ned med hodet. Er i uke 30. Husker godt hikkingen til førstemann, hikket mye hver dag der også.

Skrevet

hikkinga er alltid helt nederst til venstre hos meg også. og han hikker gjerne en gang eller to om dagen. han ligger med hodet ned, men det er ikke festet enda. :)

Skrevet

noen ganger kjenner jeg det så vidt

andre ganger er det så sterkt at det nesten kunne vært spark

kjenner det forskjellige steder men ikke så mye over navlen..

:)

Skrevet

Kanskje hun ligger med hodet ned hos meg også da?

Har liksom vært så usikker på hvordan hun ligger.Blir ikke helt klok på disse sparkene:-)

Men,kjenner alltid hikkinga nederst i magen,aldri andre steder.

Tyder på at hun ligger med hodet ned da?

Får ikke vite det før 11. oktober:(

Skrevet

de skifter jo fortsatt stilling...! min lå m hodet ned hos jm en uke siden, men kjenner hun har ligget på tvers bl a etter det.. jm sa oxo at hun kom til å snu seg og skifte stilling helt til rett før hun fester hodet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...