Gå til innhold

Har noen noe positivt å si om søskensete?

Anbefalte innlegg

Har temin med nr. to om 3 uker. Storebror ble 2 år i mai. Har vurdert frem og tilbake hva vi gjør med vogn. Storebror sover fortsatt i vogn på dagen, så vi trenger uansett to sovevogner. Han skal dessuten være hjemme, så jeg må ha muligheten til å få med meg begge da jeg skal trille. Han går jo en del selv, men det begrenser seg litt.

Var å så på vogner i dag. Han som driver butikken vi var i, anbefalte oss å ikke å kjøpe søskenvogn, men heller satse på søskensete. Mente det var det beste. Vekta var ikke noe problem (han er over 12 kg), heller ikke sikkerheten. Dessuten ble det billigere for oss, sa han. Prøvde eldstemann i setet, syns det virket noe fremtungt og ugreit. Har heller nesten aldri sett noen andre snakke positivt om søskenseter. Men denne mannen har jo kunnskap og erfaring..... Hm-blir usikker! Noen med positive erfaringer ?

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en billig tvillingvogn i stedet for søskensete. Har ikke hørt noen gode erfaringer, og han i butikken anbefalte det heller ikke.

Det kommer sikkert litt an på hvor mye du går. Jeg liker å gå litt turer, og da blir det litt tungt og upraktisk med søskensete føler jeg.

Ville gjort som hun over, og kjøpt en billig tvillingvogn. Mange brukt epå finn også.

Det er jo mye bedre for ryggen til eldstemann å sitte i en ordentlig vogn enn et sånt sete. De er så lave i ryggen at han ikke får hvilt ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...