Gå til innhold

Litt om gravid tegn!

Anbefalte innlegg

De fleste som er gravid har ikke særlig med gravid tegn før de har fått positiv graviditets test. Mange av de "symtomene" man kjenner en uke etter EL er de samme tegnene som på at TR kommer.

Du får disse TR symtomene selv om ikke TR kommer og at du i stede er gravid.

Og kvalmen kommer vanligvis ikke før du er minst 6 uker på vei, eller rundt det.

Men noen har jo gravid symtomer tidlig, men ikke alle.

Ved mitt første svangerskap hadde jeg ingen symtomer i det hele tatt før jeg var 7 uker på vei, men da kastet jeg jo opp til i uke 23:(

Så fortvil ikke om du ikke har noen symtomer før IK og rundt den tiden.

Du kan være gravid like vel, det merker du på test eller om TR kommer.

Lykke til med prøvingen:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6423596-litt-om-gravid-tegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra innlegg!

Her inne kan man få inntrykk av at symptomene skal blomstre dagen etter befruktning, men det stemmer selvfølglig ikke:-) De fleste av mine venninner har gått flere uker over IKM før kroppen begynte å forandre seg, så jeg tror dere stresser litt vel mye i symptom-jakta her inne.

Som lille_me skriver er PMS og gravid-symp. veldig likt, så det er viktig å ikke få for store forventninger selv om man er trøtt, sliten, uggen og med ømme pupper i tida mel. EL og IKM - for det kan dessverre like gjerne være mensen som kommer...

:-)

Jeg viste at jeg var gravid 3 dager etter eggløsning. Mensmurringer i magen, vond/sår rygg, oppblåst mage, hodepine. Var 100% sikker, da jeg hadde disse symptomene i mitt første svangerskap og har aldri noe av dette men jeg venter på TR. Helt utrolig at man kan merke det så tidlig! :-)

Testet 2 dager før IKM- POSITIV!! På første forsøk!! :-)

I mitt første svangerskap visste jeg ingenting før jeg var 7 uker på vei, eneste jeg merket var at mensen ikke kom...

Nå har vi nettopp begynt å prøve igjen og jeg må først få si at jeg ALDRI har mensmurring mellom EL og IKM - og det har jeg nå - i tillegg er jeg trøtt, kvalm, tisser mye og fryser lett... Har også hørt at man kjenner det fortere med nr 2..

men huff jeg vet ikke jeg - blir nesten sprø av å vente til neste uke :(

Annonse

Jeg hadde første symptomet en uke etter el. Den gangen mista jeg i uke 6...og siden har jeg vært symptomjeger pga at jeg hadde symptomer så tidlig... skulle ønske jeg ikke hadde fått symptomer før etter ikm, da hadde jeg nok slappa mere av med den jakten jeg driveri lutealfasen...

Tror noen merker det tidlig og andre etterhvert... Har en følelse av at det har skjedd noe nå for jeg har virkelig magesmerter, er kvalm og trøtt og det der .... det er ikke psykisk. At jeg føler at jeg har ømmepupper derimot- det er psykisk hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...