Gå til innhold

Dere som skal føde på Fredrikstad Sykehus...

15Feb - 5DagerIgjen

Anbefalte innlegg

Hvor er dere fra? Hvor gamle er dere? Vet dere om det er gutt eller jente enda? Har dere flere barn?

Tenkte vi kunne bli nedre kjent...

Er fra Torp, har en gutt fra før (han blir 2 når nestemann kommer). Fødte på Fredrikstad sist, og var kjempe/super fornøyd, gleder meg til å føde der igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal føde på Fredrikstad sykehus i slutten av februar!

Skal ikke på ultralyd før neste uke (da jeg er 19+1), så om det blir gutt eller jente vet jeg ei enda. Vet ikke helt om vi vil vite heller, har noen dager å finne ut av det på :)

Har ingen barn fra før, og jeg er fra Halden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

jeg skal føde på fredikstad:) har termin 7.feb, ønsker meg en gutt jeg da siden jeg har ei jente på 3 år fra før.....bor oppe i oredalen, så er jo ikke så langt unna...men

jeg var skikkelig missfornøyd med sykehuset forrige gang..men har store forhåpninger til det nå siden det er nye avdelinger og pluss at det er byttet ut endel av personalet der har jeg hørt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er fra Spydeberg, så jeg får litt over en time å kjøre midt på vinteren. Har termin 8. februar, og har ei jente på 3 år fra før. Ho kom ut i løpet av 4,5 time, så jeg lurer på hvor fort det vil gå denne gangen. Jeg er 33 år. Er dere med på den undersøkelsen de har på sykehuset der nå, hvor man ikke kan velge hvilken avdeling man skal føde på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.....Jeg er ei jente på 27 år som venter mitt første barn 8 november.....så nå er det ikke lenge igjen :) Bare koselig å bli kjent med flere fra østfold vettu. Bor på Begby forresten... :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Jeg er fra Rygge og har 4 unger fra før. Vi hadde 2 unger hver fra tidligere og har hittil 2 unger sammen. Mine 2 største ble født i Trondheim, og de 2 minste ble født i Fredrikstad. Jeg er veldig fornøyd med begge steder, men nå blir det Fredrikstad igjen. Termin er 11. mars, men mine unger har kommet bare tidligere og tidligere. Første kom en uke over tiden, 3 uker før, 4 uker før og sistemann kom jammen meg 6 uker før tiden. Derfor frykter vi en for tidlig fødsel igjen, men det gå nok bra denne gangen også. De er så flinke der ute, både på føden, barsel og på nyfødt intensiv. Jeg er 35 år i morgen og vi skal til ny ultralyd 16. oktober. Vi må vel spørre om kjønnet da tenker jeg, vi har jo 4 jenter og 2 gutter fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også føde på SØF.. har termin 2 februar. Kort vei til sykehuset... bort på trosvik ;)Veldig spent på søf.. da det er mye rart der.. men satser på at det skal gå bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter..

jeg er fra askim, men bor i skiptvet, oxo er jeg 19 år.

vi har vært på ul, men vi ville ikke vite hva det ble:)

spennende det oxo da:) hehe... dette er vår første!!

terminen er 6 februar.. gleder meg jeg:):) ell vi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bor i Fredrikstad og venter mitt tredje barn. Termin er 15.feb. Dette blir første gang jeg føder i Fredrikstad. Er spent på det. Har to gutter fra før, vet ikke hva vi får nå.

Selv er jeg nesten 32 år. -Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hei!

Vet jeg er litt treg med å svare men... svarer for det jeg.

Er 24 fra Sarpsborg, skal også føde på fr.stad, var på 3d ul idag og fikk ny termin, 6.feb, hadde tidligere termin 10. feb fra ord ul. Og vi venter en perfekt liten gutt ;) Gleder oss masse.

Er nok flere av oss som kommer til å ligge der ca likt da;)

Satser på en bra opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

JEG ER FRA RYGGE OG ER 28 ÅR. HAR EI JENTE PÅ LITT OVER TO ÅR FRA FØR OG ETTERSOM SAMBOER'N ØNSKET SEG VELDIG EN GUTT NÅ, VILLE VI VITE KJØNNET PÅ ULTRALYD. OG DER SA DE DET VAR EN GUTT... SPENNENDE OG MORSOMT!

JEG FØDTE OGSÅ PÅ FREDRIKSTAD SIST OG FIKK TOPP BEHANDLING OVERALT HVOR JEG VAR. DET ENESTE SOM KANSKJE VAR Å SETTE FINGEREN PÅ VAR AT AVDELINGENE VAR IKKE HELT KLARE ENNÅ, OG DER JEG LÅ HADDE IKKE DE SOM JOBBA DER VÆRT FØR. DE KOM LIKSOM INN OG LURTE PÅ HVORDAN SENGA FUNGERTE, HVOR DET VAR STIKK-KONTAKTER OG STYRA LITT MED SÅNNE TING.

HAR TERMIN 28.FEBRUAR. GIKK 5 DAGER OVER SIST, SÅ HAN KOMMER FORHÅPENTLIGVIS RUNDT TERMINEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...