Gå til innhold

TESTING

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge de siste 4 månedene skulle jeg hatt mensen igjen torsdag. Men den er enda ikke kommet:-)

Kjøpte en 2pk test idag og testet etter å ha ikke drukket/spist/tisset på ca 2 timer. Men negativ.

Det var en skikkelig prøvelse for meg, for jeg har tisset så utrolig ofte de siste dagene. Helt forferdelig. Må opp tidlig om morgenen for våkner jeg må sånn på do.

Er det noen vits å ta en test i morgen med morgenurin, siden den i ettermiddag var negativ?

Eller er det bortkastede penger?

ER SÅ SPENT!

Jeg har ikke ømme pupper, og det er litt trist:-( Men er trøtt og sliten, litt mørkere på brystvorten ( mest venstre ?? ), blør lett neseblod. Men ikke stort sett mer enn det.

Klem en spent meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet svakt positivt først i dag jeg- hadde IKm tirsdag pluss minus en dag....

Lykke til!

Skrevet

Om du har testet i dag, bør du kanskje vente et par dager. Om du ikke har fått besøk av TR til da, kan du kanskje ta en ny test...?

Legen min har sagt at man kan forsinke mensen ved at man går og er spent og venter... Men jeg krysser fingre for deg at det ikke er riktig i ditt tilfelle! ;o)

Jeg fikk besøk av TR i dag... ;o( Så da er jeg i gang med 4pp...

Lykke til!

Skrevet

Trist å høre at TR kom idag:-(

Jeg skal se om jeg klarer å la være å teste i morgen tidlig? Går litt masse penger med å kjøpe så mange tester:)

Men tviler sterkt på at jeg klarer å la være:)

*spent*

Skrevet

Hehe...

Jeg skjønner at det er VELDIG vanskelig å la være...! Jeg har brukt en formue på disse testene selv, så denne pp klarte jeg faktisk å la være å teste før IKM... Men jeg skjønner jo at det er vanskelig når man er 2 dager over IKM...

Masse lykke til fra meg!

Krysser fingre for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...