Gå til innhold

mulig SA??


trønder ¨med jente på 2år¨

Anbefalte innlegg

på do i dag kom det lyserosa slim på papiret. har truseinnlegg på, men det er ingenting i det, blir bare på papiret når jeg har tisset....er dette en mulig SA? :( er 7 uker på vei, og redd for hva som kommer til å skje? bør kansje kontakte lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tror ikke det er noe vits i å kontakte lege, for det er ikke mye de gjør uansett....

Men utifra det du sier, så trenger det absolutt ikke å bety SA! Høres heller ut som om du har hatt brist i et blodkar eller på annen måte blødd pittelitt fra skjeden. Du er veldig blodfylt der nå under graviditeten, så det er ikke uvanlig med små blødninger eller spotting. Særlig er det vanlig å få det etter sex, toalettbesøk o.l. Jeg hadde det flere ganger under mit første svangerskap, og kjenner mange andre som også har hatt småblødninger.

Så lenge det ikke begynner å blø mer, og friskt blod gjerne sammen med smerter, så ville jeg prøvd å slappe helt av ;0)

 

Krysser fingrene og håper du får en fin kveld!

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt sa, så tror nok ikke det er det du har..

 

Selv har jeg vært plaget med litt lyse brun\rødlig utflod nå i ca en uke, var på ul og alt så veldig fint ut...

dette er spesielt om morgenen og etter sex... håper dette går over etterhvert..

men om du begynner å få menslignende smerter og sånn, hold deg helt i ro!:)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...