Gå til innhold

Bim-treff på Hansens

Anbefalte innlegg

Heia!

Tilbake fra ferie nå. Kaldt (Kreta: ca 30grd, Stavern ca 18 grd, Tromsø 3 grd...)

Skal prøve å komme innom på mandag. Det er planleggingsdag i barnehagen, slik at jeg må ha med poden på 2. Han sover fra ca 13, så jeg får se hvordan jeg gjør det. Enten kommer jeg tidlig og drar tidlig, eller så kommer jeg sent etter at han har sovnet.

Wibecke

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6423026-bim-treff-p%C3%A5-hansens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake. Her er det mye forandringer siden sist. Men vi begynner jo å bli vant til utskifting nå:)

Jeg kan desverre ikke komme på treffet selv i dag, da jeg måtte ha meg en tur på føden i går. Men jeg satser på å komme sterkt tilbake på neste. Dere får kose dere på Hansens Spisebord:)

Hei igjen Wibecke.

Æ fikk mæ et lite opphold på sykehuset fra tirsdag til onsdag. De fant ikkje nokka unormalt, men ble satt på en antibiotikakur for sikkerhets skyld. De har tatt dyrkningsprøve av urinen og ellers masse prøver, så håper å få litt mere svar på tirsdag. Skal da på kontroll på føde pol. Satse på at ho har tenkt å holde sæ der inne ei lita stund til hvertfall:)

Va no forresten på Hansens i dag. Måtte ha mæ en liten tur ut til tross for smertan. Æ blir jo gal av å bare sitte heime.

Hei!

Håper at alt ordner seg! Jeg kom meg ikke likevel på Hansens fredagen, og jeg kommer meg heller ikke på Peppes på onsdag. Det kolliderer med foreldremøte i barnehagen. Jeg har forresten mulighet til å møtes torsdag på dagtid i 1300-tida hvis det ikke blir for mye for deg med to dager på rad. Feks Polarsenteret, skal en tur innom Extraleker den dagen.

Send meg en e-post på: [email protected]

Wibecke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...