Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Majamor er på helgetur, hun kommer tilbake i morgen kveld :-)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Heia vennen..jeg er her:) men jeg skal dra nå..hehe..pizza med fam..usikker på når jeg kommer hjem i kveld...HÅPER før 12....men vet ikke:( Er sååååå forbanna på sambo...kan fortelle seinere.... ble ihvertfall ikke sex på meg..for å si d sånn..PÅ TROSS av positiv test...grrrrr
Phobia Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Jepp, her er jeg Lone Nettopp spist og er som vanlig altfor mett.... Må legge minien om en stund, men ellers blir jeg nok å treffe her i løpet av kvelden tenker jeg. TV-programmet er ikke akkurat fullspekket på lørdager...he.he
Lone35 =0) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Heisann! MajaMor er bortreist og Sussa skal på Pizza-besøk. Håper M@mi vil holde meg med litt selskap i kveld da. Du har rett, det er visst ikke så innmari mye forlokkende på tv i kveld. Så har jeg ikke så mange brukbare kanaler heller da. Hvahar du gjort i dag da?
Lone35 =0) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2006 Huffda Sussa.Fortell senere da.
Lone35 =0) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2006 Er hun på helgatur? Hyttetur da eller? Håper hun får finvær da! Ha en fin helg du og Alva:0)
Phobia Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Selvfølgelig skal jeg det:) Skal vi se - idag har jeg klart å skifte på sengen vår, samt henge ut klesvask. Ja det var vel det tenker jeg....! Hadde store planer om å ta rengjøringen da men, det "kokte liksom vekk i kålen...he.he" Går det an å si det ? At rengjøringen kokte vekk i kålen ??? Ja,ja Whatever...
Phobia Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Hva har du bedrevet helgen med så langt da ??? Jeg har dessuten også gått og lurt på hvor lenge jeg egentlig makter å vente før jeg tester......er snart 2 dager over nå, ingen spotting heller. Masse tissing derimot og "press" i underlivet
Phobia Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Eh Lone - det blir visst film her nå, så jeg logger av et par timer....
Lone35 =0) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2006 Det ble film her også. Sønnen i huset hadde fått en Olsenbandenfilm han absolutt ville se sammen meg på stua. :0) Nå er den ferdig og han har lagt seg. Søsteren la seg tidligere. Jeg er heldig sånn, de nekter aldri å legge seg, de vil gjerne legge seg til fast tid. Ja gutten var lengre opp i kveld enn han pleier da. Nå er det "Med hjartet på rette staden" på nrk1, ellers så vet jeg ikke om det er noe brukbart å se på? hva ser du på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå