Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 .. og i går kveld hadde jeg veldig vonde kynnere fra åtte til langt på natt. Både når jeg satt, lå og gikk rundt i stua. Helt fin i dag, men er dette modning tror dere..? Kan det skje noe snart? Håper og håper...;-)
fruktisèn Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 hei... det høres veldig kjent ut det der har hatt 3 slike netter no på to uker og har hatt stikkning og vonde kynnere/falske rier hver dag i to uker,(spes ettermiddag/kveld) var hos JM på torsdag og hun sjekket meg, men desverre ikke moden men hadde åpning så modningen er vell rett rundt hjørnet... jeg tror det er modning du har på gang, og JM sa til meg at med en gang du er moden hjelper sex pga sæden stimulerer livmoren og gjør fortgang i det...kunne også hjelpe på med å få fortgang på modningen...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Takk for svar! Har tenkt på dette med sex, men det er litt skummelt da vi ikke har hatt sex siden jeg ble gravid pga problemer i svangerskapet.. Fikk forbud fra legen, men nå er det ok. Er jo nesten jomfru igjen.. Fniiis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå