Gå til innhold

Nedpress

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner at du hovner opp litt der nede og som om det sitter en kokosnøtt mellom bena....

Skrevet

Hmm, noen ganger så får jeg sånn ekkel/vond stikkende følelse under magen, men dette er da ikke nedpress?

Skrevet

Jeg syns nedpress føles ut som ungen holler på å dette ut... (eller er ikke det nedpress?) ganske ubehagelig, og jeg har vanskelig for å gå normalt.

Skrevet

Ser at du har termin samme dag som meg:) Jeg syns at jeg kjenner noen merkelige ting, særlig når jeg går tur, men jeg vet ikke hva det er! Jeg vil så gjerne vite om prosessen er i gang jeg da, fordi jeg håper at han kommer ut litt før! Men de stikkene jeg har kjent er kanskje bare at babyen klemmer nerver i blæren? Jeg har i hvertfall ikke kjent noe som kjennes ut som om babyen skal dette ut...

Skrevet

Jeg har stor mistanke om at tulla mi tar turen ut litt før termin (ikke meg i mot for jeg er drittlei....) Har vært plaget med sterke murringer og nedpress i 5 dager. Veldig ubehagelig:-(

Første jenta mi kom 10 dager før termin.

Hvor skal du føde da? Jeg skal føde i Stavanger.

Skrevet

Så "heldig" du er at du har disse ubehagene allerede da! Dette er min første så jeg vet ikke hva som er hva, eller hva jeg burde kjenne etter for å vite om modning eller noe annet er på gang. Men jeg håper virkelig at babyen tar turen ut litt før fordi jeg orker ikke en hel mnd. til! Jeg skal forresten føde på bærum tror jeg. Skal dit på onsdag og se hva jeg syns.

Skrevet

Jeg hadde ingen av disse plagene sist så egentlig er dette helt nytt for meg også. Sist gikk vannet plutselig uten noen forrvarsel og 3 timer etterpå var hun ute... Det var veldig kjappt og greit og hadde ikke hatt noe i mot å vært så heldig denne gangen også:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...