Gå til innhold

Til dem som har "rømt" fra 90+ og som ennå smugtitter

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke finne oss et annet sted vi kan snakke sammen?

Jeg er selv bruker av Slankenett.no og heter det samme der som her.

På Slankenett.no er det mange hyggelige mennesker i alle str.

Anbefaler dette stedet på det sterkeste.

Legg gjerne ut ideer til andre steder her.

Fortsetter under...

Jeg smugtitter litt, og Desiree kom med en ide..

Hva med om vi som er her, sender en mail til moderator og får de til å endre navnet på debatten til noe med bmigrense? Så de som er veldig lave og større (som da ligger på oppunder 90), kan joine oss og?

bare en ide..

Skrev lenger ned at det var det siste jeg skulle skrive, men jeg må svare deg Mockanin. Synes dette er en veldig god idè.

Men jeg må si at jeg synes det er trist at 1 person skal ødelegge for så mange andre.

Og det med å sende mail til moderator, tror jeg desverre ikke hjelper, men det går jo alltids ann å forsøke.

Jeg kommer innom å ser hva folkene her ønsker, og jeg kommer til å støtte det 100%. :-)

Man kan jo selvsagt forsøke å sende mail til moderator og høre om det er mulig at vi med en bmi grense. Om det har noe for seg vet jeg ikke.

For mitt vedk. er jeg redd hele greia med 90+ er "ødelagt".

Før gledet jeg meg til å komme inn her og lese hva dere andre skriver og kanskje skrive litt selv også. Var innom her mange ganger daglig, men nå er jeg kanskje innom her en gang om dagen. Noe av gleden er borte.

Trist men sant.

Egentlig burde vel Rose fått sitt eget forum hvor hun kunne skrivd om det som passer henne, mulig hun hadde blitt litt ensom.

Veldig synd dette her. Her har vi følt oss "hjemme", så jeg synes dette er veldig trist.

Har det ikke blitt sendt forespørsel til moderator om noe slikt før? Mener dette skjedde for en stund tilbake. Og da fikk man beskjed om at slanking o.l. kunne diskuteres på kosthold og trening. Meget mulig jeg husker feil. Er veldig glemsom for tiden.

Kanskje vi kunne ha hatt en underskriftskampanje? Så hadde vi i hvertfall fått sett hvor mange som vill ha et eget forum med bmi-grense.

:-)

Annonse

Jeg er her forsåvidt enda, men det er liksom ikke helt det samme lenger. Blir litt oppgitt over enkelte som henger seg sånn opp i denne kilogrensen. Er av den oppfatning at som overvektig så har man kanskje flere erfaringer i livet som går ut på å ikke høre til, eller være litt "utstøtt". Det er litt min erfaring hvis jeg skal være 100 % ærlig med meg selv, og da synes jeg det blir ekstra ille igjen hvis jeg skal være så bombastisk med hvem som får lov og ikke får lov til å høre hjemme her.

Hva med litt takhøyde og romslighet for andres behov?????????

Skulle nå tro at det må gå an å få et forum med en BMI grense, det er jo mye mer riktig enn et kilotall. Er selv nærmere 1.80 høy, og det sier seg selv at det blir stor forskjell på meg og en som er 1.50 høy.

Hva med en BMI over 30 kanskje? Jeg ligger desverre langt over der enda, men jobber meg sakte men sikkert nedover nå.

Jeg skriver under når det gjelder slankenett. Hyggelig sted som motiverer og man lærer nye ting hver dag.

Jeg følger med deg jeg vet du mockanin. Beklager at jeg her er anonym, men sånn er livet. Jeg prøver å ikke blande kortene.

Men ja,- kom til slankenett. Jo flere jo bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...