Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 flere som har passert over 100 kg her?er i uke 40..er nesten 180 cm høy og har gått opp litt over 20 kg........er jeg en kjempe ?føler meg sånn ..hehe må jo le litt å!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Har ikke passert 100kg nei, men så er jeg også nesten 20cm lavere enn deg..Kan trøste deg med at søstra mi la på seg ml 20 og 30 kg i forrige sv.skap men etter 7 mnd veide hun mindre enn hun gjorde før hun bli gravid.. Det er bare å jobbe..=)
Vogndilla Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Jeg gikk opp 31kg i mitt første svangerskap, skal gjøre alt jeg kan for å ikke komme dit denne gangen også. Kiloene er ikke sp lett å bli kvitt som alle skal ha det til!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 kan trøste deg med at jeg ikke er mer enn i uke 34, å har lakt på meg ca 20 kg... er ikke over 100 kg, men er bare 165 cm høy... skulle da bare mangle... gidder ikke nesten å se meg i speilet mer, synes jeg er blitt en dundre...hehe, man kan ikke jøre annet enn å le litt innimellom...=) ...forresten koseli å se at det ikke bare er meg som har lakt på meg en del....ikke for å være onnskapsfull, men jeg trodde det var bare meg som la på meg så mye...=) klem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå