koseputa Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Er det noen her som har opplevd at menstruasjonen endrer seg i pp?Er i min 12 pp, og for første gang på 10 år fikk jeg skikkelige menssmerter, kraftigere blødninger og store blodklumper(sorry detaljene). Mensen var denne gangen forsinket så jeg trodde først at jeg kanskje endelig var blitt gravid, men dengang ei...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Det er jo mulig at du faktisk var gravid, men mistet i en veldig tidelig SA. Jeg hadd en SA i uke 5 (altså veldig tidelig) og hadde da veldige smerter, masse blodklumper og silblødde når jeg var på do.
melkekua™ Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Nå har ikke jeg hatt en SA, men er enig med Alva at det høres ut som du har hatt det! (
koseputa Skrevet 23. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2006 Takk for svar!Tror faktisk at det var det som skjedde, jeg følte virkelig at jeg var gravid i noen dager..Vet noen av dere hvor vanlig det er med SA?Er det veldig stor fare for gjentagelse når en først har hatt en SA?
beatek-t Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Ja, det er veldig vanlig - 1 av 3 svangerskap ender i SA/MA. Jeg mistet i SA i februar og MA i juli. Fatt mot, begynn å prøv igjen med en gang - det var i alle fall det vi fikk beskjed om av ULlegen vår:) Lykke til:) 4pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå