♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 hei vennen! Hvordan har du det i dag?? Fikk du feiret i går?? I morra har jeg termin men merker fortsatt ingenting!!! Skal gå en lang tur med moren min nå... Hehe:) Ble akkurat ferdig med intervjuet, var litt pinlig men de var veldig hyggelige da:) Gleder meg så til å bli ferdig med graviditeten!! Håper han kommer snart... Kan ikke du sende meg litt fødestøv da?? Forresten, moro at du blir med i avisa da!! Snakkes etterpå da kanskje?? Om du er her da...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 feiret ?? jeg??? nææææiiiiiiida.....klatten var våken ,og tro ikke han skulle sove nei....itte f......hehehe.... så du trasker og går enda du? hva med å springe?? kanskje han er en sånn som må ha il fart ut? hehehe når kommer bladet ut da? det vil jeg nemlig kjøpe =0) morro at du turte å stå frem slik.er for feig jeg... skal komme hit tirsdag,di fra avisa...mente dette var så morro,og blabla at jeg kunne ikke annet enn gi meg..men bilde av meg får di ikke nei... støv sendes ############################################################################################################################################################################################################### dette var for proppen,og her kommer fødestøvet ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ så var det for riene da §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ å disse kommer til å bli vonde......mohahahaha....=0) jeg håper du blir ferdig nå.er så innmari ensomt å være ikkegravid ser du =0) jeg blir innom gjennom kvelden...så bare kom igjen du,nå VIL JEG BIMME......
Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 atte.....vil du kjøpe noen unger av meg eller??? nå tørner jeg snart ser du....hvor ble det av den rolige,kosete og late barselstia jeg innbilte meg jeg skulle få da??? har du sett den??........................ nei,nå er det full rulle her....to masete unger,to skriker,en donker musikk,og eldste med samboer sitter å glor på tv......å jeg....jo jeg springer frem og tilbake,rydder,lager mat,osv....tror jeg reiser til månen.......si det blir bedre i mårra....PLEACE.....???? aaaaargh.....nå drømmer jeg om ro og fred...... hvordan var intervjuet da?? ble det mye spørsmål eller?? skal endelig ha det bladet jeg ja..må ta vare på det,hehe... gruer meg til domme meg skal igjennom det geiene.....at jeg kunne være så dum å si ja....offamei....kan ikke annet enn sukke tungt og rive meg i håret.. håper du koser deg med mamman din da.er hun like flink i norsk som du? har du egentlig bodd her hele tiden eller?? det har jeg lurt på en stund,men aldri turt spørre om,hehehe.... fant litt mere støv jeg """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" dette er for at du skal få kjapp fødsel da.... håper dette fungerer da....siden lista jeg lagde ble fullstendig bommmmmmmmm.......
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 23. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2006 Hahaha! Holdt på å le meg i hjel når jeg leste dette innlegget! Først til proppen og så til riene, hihihi, den var bra!!:) TUSEN TAKK, håper det hjelper! Men kjenner ikke noe annerledes nå heller... Stakkar deg, du må virkelig slutte å stresse sånn og be om litt fred og ro! De som var her i dag fra bladet var veldig hyggelige! Stillte en del spørsmål og så tok de masse blider, det var super pinlig!!! Bladet kommer visst i slutten av desember... så det er jo lenge til.... Synes du er flink som skal være med i avisa! Mamma snakker bare litt svensk og engelsk.. hun er mye på feire i sverige og hadde en ungdomskjæreste der en gang... derfor kan hun svensk... Jeg har bodd her nå i 5 år! Fant "kjærligheten" på kreta... som fikk meg hit! Men det ble fort slutt med han, for jeg møtte kay nesten med en gang som jeg er sammen med nå! Så det var vel skjebnen at jeg skulle møte han! Kunne ikke tenkt meg et liv uten han!! Sukk... Kjempe forelska! Så da vet du det:) Skal hoppe i senga nå, bruke mannen litt og håpe at noe skjer i natt! Men det kan jeg vel bare drømme om.. hahahaha! Snakkes i morgen da! Beklager, var ikke flink til å bimme med deg i dag! Skal være flinkere i morra! håper du har det bedre i morgen da vennen! Nattinatt!
Gjest Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 fant ut jeg måtte gi så det svei,heheh.....gi det hadde julpet da...men ingen garantier fra meg denne gangen....=0) jeg slutte med stress? nix,går ikke det...er født til å stresse til jeg ligger som en oppvridd tue i et hjørne...men ærlig talt,jeg håper på mindre besøk fra dattra mi å co noen dager.er helt utkjørt jeg,mens hun er pigg som fy....men så har hun jo kun et barn da...får meg ikke til å si noe.er jo koselig med pingotitt på besøk da.men di er her maaaange timer hver dag....litt mye av det gode enkelte dager. i desember først?? blir leeenge å vente på det gitt.svarte å...hehe er skikkelig sint på meg selv for det med avisa jeg....tror det blir en del pes på bygda,nok en gang....men jeg får holde meg i eksil til det går over,hahaha.. så hun kan litt svensk? ja da klarer hun seg vel bra her =0) rart med det,kjærligheten bestemmer ikke land gitt.helt klart at skjebnen ville ha deg hit.for hvis ikke hadde ikke vi møttes på bim vet du,knegg....=0) bare husk at du har dine krav nå...hehe....så bruk han for det han er verdt du...å sov godt....hvis du har tid til slikt???? natti,jeg blir vel her i mårra også.skal nekte å stå opp før jeg er utvilt...(hmmm,blir vel ikke å stå opp da...) nattinatt =0)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 24. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2006 God morgen! Er tidlig oppe i dag! Har egentlig vært våken siden klokken 4 i natt! Er veldig usikker på om jeg har maserier eller ordentlige!! Fra 4-5 hadde jeg rier med 8 min mellomrom, sånn ca da... etter det sto jeg opp, da kom de litt tettere men veldig uregelmessig! Kl 7 la jeg meg igjen og nå er det alt fra 8-15 min mellom dem?? Hva er dette? Trodde de skulle bli litt mere reglmessig!!?? Noen vise ord fra deg?? Har også hatt litt blod i utfloden et par ganger siden det begynte.... HJÆLP!!!! Skjer noe snart eller? De er desverre ikke fullt så vonde lenger som i stad...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå