Gå til innhold

Aaaah! Hormoner!!

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så full av hormoner for tiden at det nesten er flaut! Har vært på jobb i dag å sitter nå å er sliten å trett å varm og så tror du ikke en av fiskene i akvariet her har prestert å dø!!!! Ble dritsur å måtte reise meg å alt. Eneste de der fiskene gjør er å spise å plage hverandre å dø. Er så vanvittigt irritert!! Å så blir jeg irritert på meg selv fordi det ikke er noe å irritere seg over fordi det egentlig er litt trist.. huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. dette er littt utenom men kan eg spør hen i hardanger du skal flytte, skal flytte dit sjølve i februar/mars

Skrevet

Heisann! Ska flytta te en plass som hette strandebarm i kvam kommune. Typen bor der nå då.. :-) Kor skal du flytta hen då?

Skrevet

hehe den plassen vet ikkje eg kor er :) skal flyte til hesthamar (ullensvang komune) en vakker plass i hardanger. kor ligger kvam ?

Skrevet

Hehe! Det e innerst i hardangerfjorden e det ikkje? kvam ligger litt i midten tror eg, men må bare få sei at eg har lik geografisk sans som en middels agurk.. Det ligge hvertfall 2 timer fra voss og bergen sånn ca. og så ligge det ganske nært Nordheimsund og Øystese..

Skrevet

det er vist et stykke fra heshamar.. he he... dumme meg

Skrevet

Ojsann! Hadde helt glømt ut tråden her eg.. :-P Men ja.. Geografi e någe drid e d sje? :-D Men så lenge begge plassene ligge i hardanger så e det jo nokså nærme tenke eg ;-)

Skrevet

eg hater geografi:)

men som du sier så er det nærme, eg leste litt nærmere på ka du hadde skrevet i går, så fann ut kor det låg plasert, sånn noe lunde

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...