Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Foreldrene mine har nettopp fått seg et massasjebad som står ute.. har så fryktelig lyst å prøve det. Er det noen som vet om det er farlig? er i uke 33..
¤2småtroll¤ Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Min far har massasje/boblekar, sånt stort som kan stå ute. Og der sto det i bruksanvisningen at gravide, og folk med hjerteproblem ikkje skal bade der. Du kan jo sjekke i bruksanvisningen...står sikkert noe der! Eg går bare og venter på og bli ferdig så eg kan ta meg ein tur...gleder meg!
Kristannaa Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 jeg fikk beskjed av legen at det var ok frem til 7 måned.. men mange her inne har sagt at det ikke er bra pga bakterier. men hvis det da er helt nytt så burde det gå bra? foreldrene mine har også det,og der står det at gravide max skal sitte i ti minutter!
Dane Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Mine forldre har det på hytta... Det er jo et heftig renseanlegg på det, men jeg var faktisk litt skeptisk. I tillegg syns jeg faktisk det var ubehagelig å sitte i det med bobler, så det ble mest uten bobler. Og faktisk ikke så ofte. Sambo satt der i timesvis. Bra jeg ikke er så superglad i boblebad da. For visste ikke at gravide helst ikke skulle oppi der...
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Jeg har hørt at boblebad/massasjebad kan gi lavt blodtrykk hvis man sitter for lenge i....og det kan jo føre til svimmelhet/besvimelse i værste fall........ Husker ikke hvor jeg leste det...hmmm
Kristannaa Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 ja stemmer,hvis jeg husker riktig så var det derfor man ikke skulle sitte mer enn 10 min når man er gravid..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Jeg fikk beskjed om å holde meg unna "hullene" der bobblene/vannet kommer sprutende ut,...gravide skulle ikke få "spruten" i ryggen... Men det finnes jo forskjellige styrker på disse da!!!!! (Dette var da jeg var på spa).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå