Gå til innhold

Oktober: Ikke lenge igjen nå...........


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann:0)

Tenk at nå er det bare 23 dager igjen til ultralyd terminen 16 oktober...jeg kjenner godt på kroppen at jeg blir fort sliten og sover elendig på natten.

Heldighvis så skal jeg ut i permisjon på Torsdag, og da skal jeg prøve å slappe så godt som mulig.

Det er jo ikke akuratt så godt utgangspunkt å være sliten før fødselen....

Selv om jeg faktisk nyter det å gå gravid så kjenner jeg det godt nå at det skal bli godt å se lillegull:0)

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så enig, gleder meg masse til å se lillegutt, har termin to dag før deg.

Begynte permisjon i dag, men har hatt en uke ferie nå, sliten og trøtt, så det er godt å styre sitt eget tempo hjemme nå.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv termin 18 okt.

Jeg synes det føles leeeeeenge til.

Får litt dårlig samvittighet når jeg sier det, men jeg er rett og slett drittlei nå. Gleder meg til å ha en søt liten baby i armene i steden for å drasse rundt på denne digre magen. I tillegg har jeg denne "helvetes kløen" som jeg har skrevet om tidligere her, som snart tar livet av meg.

 

Har aldri gledet meg så vanvittig til noe som helst annet tidligere,

ikke til juleaften som barn engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig klar og utålmodig, jeg også! Våkner nesten hver dag med kribling i magen og tenker at NÅ, i dag, må det skje. Har termin 14.okt, dvs 3 uker igjen bare (ser at Nicita 73 har samme dato!) . Men tenk om jeg går to uker over termin?!! Da er det jo 5 uker igjen....

Har vært sykmeldt 100 % siden midten av juni (risikosvangerskap) og er imponert over dere som har jobbet til nå! Fatter ikke hvordan dere har klart å fungere på jobb med små og store plager- ligger i alle fall selv våken flere timer hver natt og finner som oftest roen først når treåringen og mannen har dratt på morgenkvisten.

 

Lillemann er aktiv om dagen- håper det betyr at han snart vil ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morgen!

 

Jeg skal ut i permisjon på fredagen men har vært aktivt sykemeld noen uker nå. Har termin 21.okt. Føles at det er lenge til men det er det nå egentlig ikke. Med litt hell starter det å skjer noe litt tidligere men har sterk følelse at dette her går over terminen. Er ganske tungt nå. Men halsbrannen har gitt seg litt. Babyen ligger rett vei men hodet har ikke festet seg. Va på kontroll på fredagen og der fant dem ut at hadde Glucose i urinen. Det var første gangen og alt annnet va bra så jordmor mente at det skyldes all kaken jeg spiste kvelden før. OOOPS!

 

Hun mente at jeg trenger ikke sjekke saken nærmere men jeg dro nå dagen etter på arbeidsplassen min og gjorde selv slik hurtigtest av urinen og Glucose viste å være negativt. Glad for det da. Men akter å være litt mer forsiktig med sukker fra nå av. Helt uten klarer jeg ikke være.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin søndag om 2uker (8okt). Synes det er fint å gå gravid, men gleder meg VELDIG til krabaten melder sin ankomst. Søkklei er vel rett ord, i mild form.

 

Bare synd en ikke selv kan bestemme når det skal være over. Tålmodighet er en dyd.

 

Lykke til med resten jenter/ damer. Kun kort tid gjenstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager til termin her, men prøver å ikke fokusere så mye på den datoen, regner med å gå over tiden.

 

Har vært utrolig heldig gjennom hele svangerskapet, alt har gått så bra, og jeg fremdeles i kjempegod form. Tror jeg kunne fortsatt å være høygravid i 1 år til hvis alt var som nå hehe.

Tenker på dere som sliter nå i de siste ukene og håper tida vil gå fort.

 

Gleder meg selvfølgelig utrolig mye til å møte gutten vår, og få et nytt familiemedlem, men akkurat nå nyter jeg å ha ham i magen, kjenne på bevegelsene og all hikkingen. Han har ligget med hodet ned i flere uker nå, men har ikke festet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 dager igjen til termin 21. oktober. Men babyen brys seg vel ikke om den datoen. Håper bare at det ikke går for lenge over tiden. Begynner å bli skikkelig lei. Sover dårlig og har så mye kynnere og bekkenløsning at det er lite jeg orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig så fort tiden har gått!!! 29 dager igjen til termin og 5 dager igjen på jobb! Er egentlig ikke lei av å gå gravid, har hatt et veldig bra svangerskap, men merker at det er tyngre å jobbe nå. Gleder meg til å sulle rundt hjemme, få vasket skikkelig og gjøre alt klart til bebisen velger å melde sin ankomst : ) Bør nesten gå noen uker til , huset står på hodet og vi har en mann som fliser badene. Akkuratt nå har vi verken dusj eller vask, pusser tennene og vasker oss på kjøkken : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...