lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 jeg vet vel innerst inne at jeg ikke er gravid.... fikk mensen på søndag kveld/mandag morgen.... hadde den bare i 3 dager og ikke kjempemye heller..... så var det helt slutt.... pleier å ha i 4-5 dager og pleier å spotte litt.... gjorde ikke det nå. jeg hadde ikke mens smerter i magen som jeg ellers pleier å ha.. men ømme pupper hadde jeg... og det pleier jeg å ha.... tante reiste altså på onsdag kveld... hadde sex på torsdag kveld og etter det blødde jeg litt sånn rosa som fortsatte på formiddagen på fredagen.... men idag er det lørdag og puppene er mye mindre ømme men fortsatt litt ømme og plutselig har jeg vondt i magen... type mens smerter.... litt rart? eller helt normalt kanskje? hehe... jeg skjønner vel at jeg må gi opp håpet denne måneden men vil liksom ikke det da... hehe!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Hvis du er veldig usikker er det sikkert lurt å ta en test. :-)
Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Ta en test du så får du ro i sjelen! Masse lykke til!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2006 ja det er vel egentlig det, men det er vel 99,9 % sikkert at jeg ikke er gravid..... og jeg blir så sinnsykt deppa og skuffa av å se den negative testen....... har 1 liggende men...... håpa at noen som har vært gravid kjente seg igjenn og sa at sånn hadde jeg det når jeg var gravid... hehe! litt dumt... jeg vet!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Tja - da bør du vel spørre på 1. tri? Men uansett så er det vel ikke så veldig vanlig å ha mens i 3 dager hvis man er gravid, eller?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2006 ja burde kanskje det..... men det er jo ganske mange her og som har vært gravide..... vet ikke om det er så vanlig men jeg kjenner flere som har hatt mensen noen dager selv om de har vært gravide....
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 OK, men jeg mener vel at du bare har to valg her: 1) Regne med at det var mensen du hadde og at du er i ny pp nå. 2) Ta en test og få bekymringen ut av hodet. Lykke til!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2006 ja jeg skjønner hva du mener.... fikk ihvertfall luftet tankene mine litt... og håpa at noen som hadde vært gravide kjente seg igjenn..... men takk for inspill..... får nok bare glede meg til neste el og prøve igjenn......
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Hvis noen hadde kjent seg igjen og svart på innlegget ditt, hva hadde du gjort da?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2006 hvorfor spør du det? jeg hadde kanskje fått litt håp da... som man så sårt trenger når man har prøvd lenge uten resultat..... når man har blitt lei seg og skuffet måned etter måned......
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 Får håpe noen kan gi deg litt håp, da - lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå