Gå til innhold

Forvirra! Noen som har en rimelig forklaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører vel egentlig hjemme på 1. trimester jeg nå, men greier ikke helt å fatte at den testen ble positiv idag.

Jeg fjernet hormonspiralen min 11.08 og var igrunnen rimelig sikker på å bli gravid kjapt, det er jeg nemlig blitt hver gang før. I begynnelsen av forrige uke fikk jeg imidlertid menslignende blødninger i tre dager og rikelig med utflod i etterkant. Jeg har hatt festebløninger før, dete var kraftigere, men allikevel mindre enn mensen jeg har hatt uten prevensjon før. Slo meg til ro med at det var mensen og tenkte bedre lykke neste måned.

I dag, 1,5 uke etter at bødningen startet tok jeg allikevel en test, mest for å bekrefte at jeg ikke er gravid, slik at jeg med god samvittighet kunne drikke litt vin. Og hva skjer? Den er positiv! Hva er et som har hendt? Jeg skjønner ingenting, noen som har opplevd noe lignende?

Uansett, jeg er vel gravid da, så da får jeg vel bare forlate dette forumet og ønske alle dere andre 1000 ganger lykke til videre *********************************************************************************

*********************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo noen som fortsetter å ha mensen et par ganger selv om de er gravide. Enkelte har til og med menstruasjoner gjennom hele svangerskapet, men det er visst veldig sjeldent....Lykke til og gratulerer i allefall!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!! Godt å høre det gikk fort.. skal fjerne spiral på mandag!! Er så spent på hvordan de neste månedene blir.

Kos deg videre!!

Skrevet

Det kommer an på når du fikk din forrige mens. Husk at hvis du brukte kobberspiral så er mensen ekte ubefruktet eggløsning. Synes at du beskriver festeblødningene sterke (hvis det var det), men man må vel stole på testen! he he :0) Grattis med spire!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...