Gå til innhold

har noen prøvd babycomp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

i så fall, fornøyd eller ikke???

brukt det som prev. eller EL-tester????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! og hvor man får kjøpt det?

Skrevet

Vet at Vetlis 2pp bruker den....rop etter henne :o)

Skrevet

Hei=)

Venninna til venninna mi har den! Det har klaffet for henne to ganger=D

Skrevet

så bra da!!!

men hvorfor bruker ikke flere den....??

Skrevet

Det lurer jeg på å=)

Jeg har lyst, men den skal visst være så dyr???

Skrevet

joda, men det er vel billigere enn å adoptere.... hehehe

er jo verdt det hvis det klaffer for alle. jeg betaler gjerne litt hvis det gir meg et barn liksom...

Skrevet

Ja sant dt=P hehe!!

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt Ladycomp/babycomp i ett år nå, og er vel forsåvidt fornøyd, men vet ikke om jeg vil anbefale dere å bruke såååå mye penger på det. (jeg har bare lånt babycompen, men Ladycmpen er min egen).

Det er egentlig like bra å kjøpe et digitalt termometer og legge inn tempene sine på Fertility Friend, for da får du nesten de samme opplysningene som jeg gjør med babycompen. Invester heller i et vip-medlemskap på FF, det er mye billigere og gir flott oversikt. Det viktigste er å se på tempkurven, og hva den sier deg.

Skal man bruke babycompen som prevansjon bør man ha ganske regelmessig syklus, ellers blir det veldig mange røde dager man ikke kan ha sex uten beskyttelse.

Bare spør hvis dere lurer på noe mer.

Skrevet

Jeg låner en av ei venninne. Har bare brukt den i 2mnd så det er litt tidlig å si enda! Men så langt stoler jeg ikke på den i det hele tatt! Venninna mi sluttet på den etter 1 år. Hu synes det ble for "planlagt sex" Å holdt på å bli sprø! Etter 1 mnd comp fri ble hu gravid!

Skrevet

hei vetlis,

ja det skjønner jeg jo.... men det føler jeg det blir med el-testing og sånn også.... men det er meg da... så bra at hun ble gravid da!!!

Skrevet

Heisann.

Jeg hat baby comp, brukte den først som prev, men de siste mnd som planlegger.

Jeg synes den er veldig grei, som begge deler, men den koster jo en del da...

Skrevet

Jo må si meg enig i det! Tror det er best å ha vanlig sex men kanskje litt oftere rundt el tider jeg!

Eller få en endring i livssituasjonen som ikke har godt av et svangerskap! Feks: Ny jobb, hus oppussing, reise planer eller en mega fest! Da får man noen annet å tenke på og vips! He he! MEN DET KREVES JO EN STÅL VILJE!!!!

Skrevet

nå har jeg hatt to flyttinger og tre reiser siden jeg begynte prøvinga, så jeg tror vel jeg trenger og slappe av og roe ned litt, som doffen... ikke ha noe annet å tenke på........ og nå har jeg faktisk ikke det... så det gjenstår å se nå altså!!!!

Skrevet

Jeg har babycomp og er så langt veldg fornøyd.

For det første vet jeg når EL er (slipper å ta masse tester), den viser meg når jeg kan bli gravid og når jeg blir det skal den brukes som prev.

Det tar et par sykluser før den kjenner deg,men etter det er den super.

Det eneste minuset er at den er dyr, men du kan få kjøpt den brukt f.eks på finn.no og mankan jo selge den hvis man ikke trenger den mer.. I tillegg er det kjønnsprognose for de som bryr seg om det... (tror man skal ta akkurat det med en klype salt da men...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...